Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

Πλειάδια/Γήινη Ανέλιξη – Η Εργασία ξεκινάει - Μέρος 2ο




Πλειάδια/Γήινη Ανέλιξη



Η Εργασία ξεκινάει - Μέρος 2ο


Η SANDY, ο ανθρώπινος σύνδεσμος της Mytria μιλάει:

Νομίζω ότι έχω συναντήσει κάποιον. Είναι ξανθός και έχει διαπεραστικά μπλε μάτια. Από τη στιγμή που τα μάτια μας συναντήθηκαν, φαίνεται να αποκτήσαμε μια άμεση σύνδεση. Μάλιστα μου φάνηκε γνωστός, αλλά ίσως αυτό να οφειλόταν στα όνειρα που είχα που ήμουν σε ένα διαστημόπλοιο. Τον συνάντησα στην πραγματικότητα, ενώ στεκόμουν στην ουρά σε ένα κατάστημα τροφίμων.

Είχα τέτοια κατάθλιψη που δεν είχα πάει στο κατάστημα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ως εκ τούτου, είχα μια μεγάλη λίστα πραγμάτων. Αυτός ο άνθρωπος, ο Jason είναι το όνομά του, ήταν πίσω μου στη γραμμή και είχε μόνο μερικά πράγματα. Έτσι τον άφησα να πάει μπροστά από μένα. Ευτυχώς, η γραμμή ήταν τόσο μεγάλη που είχαμε λίγα λεπτά για να μιλήσουμε. Στη συνέχεια, όταν πήγα στο αυτοκίνητό μου το αμάξι του ήταν σταθμευμένο ακριβώς δίπλα μου. Θέλω να πω, ποιες είναι οι πιθανότητες να συμβεί αυτό; Ο Jason μου είπε γειά, σχεδόν σαν να με περίμενε και με βοήθησε να φορτώσω τα πράγματά μου.

Όταν το αυτοκίνητο ήταν φορτωμένο με ρώτησε αν θα ήθελα να πιούμε ένα καφέ. Άρχισα να λέω όχι, γιατί το παγωτό μου θα λιώσει, τότε γέλασα με τον εαυτό μου. Θα μπορούσα να πάρω περισσότερο παγωτό, αλλά δεν θα μπορούσα ποτέ να ξαναδώ αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο και πάλι. Ωστόσο, τον ξαναείδα. Στην πραγματικότητα, είμαστε μαζί ή μιλάμε κάθε μέρα από τότε που συναντηθήκαμε μόλις πριν από δύο εβδομάδες. Είμαστε μία τέτοια καλή σύνδεση που αισθανόμαστε σαν να έχουμε γνωρίσει ο ένας τον άλλον για πάντα.

Είναι ενδιαφέρον το πώς η αγάπη είναι η καλύτερη θεραπεία για την κατάθλιψη, όπως δεν είχα καμία πριν γνωρίσω τον Jason. Αχ, δεν μπορώ πραγματικά να πω τη λέξη "αγάπη". Δεν θέλω να γρουσουζέψω αυτή τη σχέση, αλλά με κάποιο τρόπο απλά ξέρω ότι είναι γραφτό να είμαστε μαζί.


Ο Mytre μιλάει:

Έχω φωτίσει σε ανθρώπους, αλλά δεν είχα σκεφτεί να συγχωνευθώ με μία χαμηλότερη συχνότητα του ΕΑΥΤΟΥ μου με τον ίδιο τρόπο όπως ο Αρκτούριος είχε συγχωνευθεί με μένα. Είχα τόσο απορροφηθεί στα υπέροχα μαθήματά μου σχετικά με τις υψηλότερες εκφράσεις του πολυδιάστατου εαυτού μου που δεν είχα θεωρήσει την πιθανότητα για μένα να είμαι μία υψηλότερη έκφραση σε μια χαμηλότερη συχνότητα του ΕΑΥΤΟΥ μου.

Αφού ο εαυτός μου σαν Mytre υπάρχει πέρα από τα όρια του χρόνου, ήταν αρκετά απλό για μένα να κάνω προεπισκόπηση τις 3Δ εκφράσεις μου στη Γη κατά τη διάρκεια της χρονογραμμής του 2013. Βρήκα ότι είχα δέκα φυσικές εκφράσεις του πολυδιάστατου εαυτού μου σε αυτή τη χρονογραμμή.

Πέντε ήταν γυναίκες και τρεις από τους άνδρες ήταν σε λάθος ηλικία, παντρεμένοι ή δεν επιθυμούσαν να συνδεθούν μαζί μου, ακόμα και στο σώμα των ονείρων τους. Έτσι έμειναν  δύο άνδρες που είχαν ασυνείδητα ανοίξει στη σύνδεσή μου. Ωστόσο, ένας από αυτούς ζούσε μακριά από Sandy και ήταν αρκετά ικανοποιημένος με τη ζωή του. Ο Jason ζούσε σε διαφορετική πόλη από τη Sandy, αλλά ενδιαφερόταν για μια δουλειά στην περιοχή της και ήθελε απεγνωσμένα να αλλάξει τη ζωή του. Ως εκ τούτου, ήταν η καλύτερη επιλογή μου.

Έτσι, ο Jason έγινε η φυσική έκφραση του πολυδιάστατου ΕΑΥΤΟΥ μου, με τον οποίον θα συγχωνευθώ. Αφού η Sandy είναι μια από τις εκφράσεις του ΕΑΥΤΟΥ της Mytria σε εκείνη τη φυσική χρονογραμμή και ο Jason ήταν μία από τις 3Δ εκφράσεις μου, το να αγαπηθούν με το άλλο θα ήταν περισσότερο σαν αναγνώριση. Η Sandy ήταν σε μεγάλη ανάγκη από την αγάπη και την υποστήριξη αφού η Mytria την είχε αφήσει και θα ήταν ανοικτή για τη συνάντηση ενός νέου φίλου, αλλά πρώτα έπρεπε να συγχωνευθώ με τον Jason.

Η Mytria φαινόταν να είχε απλά "μπεί μέσα" στη Sandy, αλλά είμαι σίγουρος ότι ήταν πιο περίπλοκο από αυτό. Επίσης, η Mytria ήταν μία θεραπεύτρια ενώ ήταν φύλακας της Βιολετί Φλόγας στη πατρίδα μας. Φαντάζομαι ότι αυτή η εμπειρία έκανε πιο εύκολο για εκείνη να συγχωνευθεί με ένα άλλο πρόσωπο. Από την άλλη πλευρά, εγώ ήμουν ένας πολεμιστής και είχα διδαχθεί να κρατάω αυστηρά όρια μεταξύ του εαυτού μου και των άλλων. Ωστόσο, είχα την εμπειρία της συγχώνευσης με την υψηλότερη έκφραση του εαυτού μου, τον Αρκτούριο, αλλά ποτέ δεν είχα συγχωνευθεί με μία χαμηλότερη έκφραση του εαυτού μου.

Κάλεσα τον Αρκτούριο, αλλά η έλλειψη ανταπόκρισης του σήμαινε ότι έπρεπε να το κάνω μόνος μου. Δεδομένου ότι ο Αρκτούριος πάντα δίδασκε με το παράδειγμα, υπέθεσα ότι ήθελε να χρησιμοποιήσω την εμπειρία μου από τη συγχώνευσή με αυτόν ως ένα μάθημα που έλαβα στο διαχρονικό ΤΩΡΑ. Ως εκ τούτου, άρχισα με την ανάμνηση πώς αισθάνθηκα να έχω τη συνείδηση ​​του Αρκτούριου γύρω μου και εκπέμποντας πάνω μου ανεπιφύλακτη αγάπη.

Για αυτό, γέμισα την ουσία μου με την ανεπιφύλακτη αγάπη και εισήλθα στην αύρα του Jason. Αμέσως, μπορούσa να αισθανθώ την ανεπιφύλακτη αγάπη που κινούνταν μέσω των μορφών μας. Αυτή η ανεπιφύλακτη αγάπη μας επέτρεψε να χαλαρώσουμε στην εμπειρία μιας μοναδικής αίσθησης χωρίς φόβο ή ακόμη και απορία.

Ναι, θα έπρεπε να "πάρει κάποιο χρόνο» για να οικοδομήσουμε μια σχέση με τον Jason, όπως ακριβώς και ο Αρκτούριος είχε κάνει μαζί μου. Άρχισα τις επικοινωνίες μας, ενώ ήταν στο νυχτερινό του σώμα. Νύχτα με νύχτα, έχω συγχωνευθεί με το αστρικό του σώμα, ενώ ταξιδέψαμε στο αναγνωριστικό σκάφος μας, το οποίο αιωρείται ακριβώς πάνω από την ατμόσφαιρα της Γης. Στη συνέχεια, τον πήρα στο Μητρικό διαστημόπλοιο, το οποίο έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση σ 'αυτόν. Έμεινα έκπληκτος πόσο γρήγορα συνδέθηκε μαζί μου.

Μάλιστα, αφού ο Jason ήταν τόσο δεκτικός στις διδασκαλίες και τις προτάσεις μου, αποφάσισα μόνο να συγχωνευθώ με το 4Δ αστρικό σώμα του. Με τον τρόπο αυτό, θα μπορούσα να είμαι σε θέση να προστατεύσω τον εαυτό μου καλύτερα από τις μυριάδες αυταπάτες και τα συναισθήματα που στηρίζονται στο φόβο της φυσικής Γης κατά τη διάρκεια της εν λόγω χρονογραμμής. Μετά από περίπου τρεις μήνες του χρόνου γης έχω επεκτείνει την ουσία μου στην αστρική μορφή του Ιάσονα. Ο ίδιος δεν φαίνεται να θυμάται τα "όνειρα" όπου επισκέπτεται τα Διαστημόπλοια ή ακόμα τη νυχτερινή συνομιλία μας. Ωστόσο, ο ίδιος άρχισε να αλλάζει σημαντικά τη ζωή του.

Άρχισε να κάνει γιόγκα και έλκεται από το διαλογισμό. Εγκατέλειψε τη δουλειά που μισούσε και μετακόμισε προς την παρούσα κατοικία του (που είναι πολύ κοντά στη Sandy) για να αναλάβει τη δουλειά με μια εταιρεία που τον ζητούσε για κάποιο χρονικό διάστημα. Η αμοιβή είναι αρκετά λιγότερη, αλλά η εργασία είναι πολύ πιο δημιουργική.

Εν τω μεταξύ, η Sandy προσπαθεί να ξεπεράσει τη κατάθλιψη της. Πάει έξω περισσότερο και κάνει μεγάλες βόλτες. Μάλιστα, η επίσκεψή της στο κατάστημα τροφίμων ήταν επειδή η ίδια είχε αποφασίσει να σταματήσει να τρώει πρόχειρο φαγητό και να μαγειρέψει η ίδια μερικά υγιεινά γεύματα. Φαίνεται ότι η Mytria έκανε μεγαλύτερη επιρροή στη Sandy από αυτό που νόμιζε.

Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία για μένα να κατοικήσω ακόμη και σε μια 4Δ μορφή. Μπορώ εντελώς να κατανοήσω πώς η Mytria χάθηκε σε μια φυσική μορφή, όπου οι ψευδαισθήσεις είναι αρκετά εθιστικές. Η 3Δ μορφή είναι απίστευτα πυκνή και πρέπει να τροφοδοτείται σε τακτική βάση. Δεδομένου ότι έχω συγχωνευθεί με την αύρα του Jason έχω κατανοήσει πλήρως γιατί παγιδεύτηκε σε μια δουλειά που μισούσε και έμενε σε ένα μέρος που δεν του άρεσε. Ο «φόβος για την επιβίωση" είναι τόσο ακραίος στην τρίτη διάσταση που μου θυμίζει τα χρόνια που αγωνιζόμουνα στους Γαλαξιακούς πολέμους.

Έχω τόσο πολύ περισσότερο σεβασμό για τους ανθρώπους της Γης από ό, τι είχα ποτέ πριν. Φοράω μια 4Δ μορφή, ενώ ταυτόχρονα βιώνω την υψηλότερη έκφραση μου και εξακολουθώ να αισθάνομαι άβολα. Αναγνωρίζω πόσο δύσκολο πρέπει να είναι για τους ανθρώπους που δεν θυμούνται την υψηλότερη έκφρασή τους. Όπως το λέω αυτό, αντιλαμβάνομαι γιατί έχω παραμείνει μόνο στην αύρα του Jason. Δεν πρέπει να χαθώ στη ψευδαίσθηση, όπως έκανε η Mytria. Ωστόσο, η Mytria ελευθερώθηκε, ακόμα κι αν ξέχασε μερικά από τα σημαντικά στοιχεία της μετακίνησης μεταξύ των διαστάσεων, όπως η δημιουργία ενός σημείου σαν στέρεη  βάση.

Η απόφαση να παραμείνω σε αυτή τη συχνότητα του γήινου οχήματος του Jason είναι μια καλή ιδέα. Ενώ η πρωταρχική σύνδεσή μου στον Jason είναι μέσω της 4Δ αύρας του, μπορώ να θυμηθώ καλύτερα τον αληθινό μου ΕΑΥΤΟ. Έμαθα από τη Mytria ότι η πλήρης συγχώνευσή της με ένα 3Δ σώμα μπορεί να καταστήσει πολύ δύσκολο να θυμόμαστε τον Πολυδιάστατο ΕΑΥΤΟ μας.

Από αυτή τη 4Δ σχέση με τον Jason, είμαι σε θέση να διασυνδέομαι με αυτόν με έναν πολύ προσωπικό τρόπο. Επίσης, δεδομένου ότι ο Jason συναντήθηκε με τη γειωμένη έκφραση της Mytria, την Sandy, έχω βιώσει να ερωτεύομαι και πάλι με την ουσία της  Mytria ξανά. Είναι πραγματικά ένα υπέροχο συναίσθημα.


Η Mytria μιλάει:
Ο Almon και εγώ ξαναζήσαμε τη παλιά φιλία μας. Ακόμα κι αν είναι μια παράλληλη έκφραση του Mytre, έχει δημιουργήσει νέα στοιχεία αυτής της ουσίας που είναι αρκετά διαφορετικά από τον Mytre. Απολαμβάνω να είμαι με τον Almon και πάλι, αλλά με κάνει να μου λείπει ο Mytre. Δεν ήμουν σε θέση να επικοινωνώ με τον  Mytre μόλις χάθηκα στο ανθρώπινο σώμα της Sandy, και φαίνεται σαν να ήμασταν χώρια πάρα πολύ καιρό. Ωστόσο, ανακτώ τη σύνδεσή μου με τον Mytre, καθώς και με την Sandy. Στην πραγματικότητα, αισθάνομαι ότι κάτι πολύ όμορφο συμβαίνει στη ζωή της. Μάλιστα, φαίνεται σαν να έχει ερωτευτεί.

Την ίδια στιγμή, νιώθω ότι ο Mytre είναι με Sandy, αλλά δεν είναι με τον αληθινό εαυτό του. Ναι, όπως συντονίζομαι με τον αγαπητό μου Mytre, συνειδητοποιώ ότι έχει εισέλθει σε ένα γήινο όχημα στην ίδια χρονογραμμή όπως και εγώ. Όχι, περίμενε, δεν είχε εισέλθει εντελώς. Ναι, νομίζω ότι είναι στην πραγματικότητα στην 4Δ αύρα ενός προσώπου, ενός άνδρα. Θεέ μου, ο άνθρωπος είναι με την Sandy, και ερωτεύονται. Mytre, αγάπη μου, ΕΑΥΤΕ μου, έχεις δημιουργήσει μία πηγή αγάπης για να με καθοδηγήσει πίσω στο σημείο όπου ξεκίνησα αυτό το ταξίδι.

Αναρωτιέμαι αν τολμήσω να αμφι-μεταφερθώ εκεί, όμως πρέπει να τελειώσω ό, τι άρχισα με τον Almon; Όχι, όχι ακόμα. Θα πρέπει να ανακτήσω περισσότερη από τη πολυδιάστατη μνήμη μου. Ευτυχώς, αν μπορώ να αισθανθώ τον Mytre, είμαι σίγουρη ότι μπορεί και αυτός να με νιώσει. Παρ 'όλα αυτά, το συντομότερο όταν θεραπευτώ πλήρως, θα βρω έναν τρόπο να επικοινωνήσω απευθείας μαζί του. Ίσως μπορώ να καλέσω τον Αρκτούριο να μας βοηθήσει; Θα το κάνω σύντομα.

Προς το παρόν, είμαι ικανοποιημένη γνωρίζοντας ότι ο Mytre με βοηθάει. Στην πραγματικότητα, αυτή η κατάσταση μπορεί κάλλιστα να είναι μέσα στο θεϊκό σχέδιο μας. Άλλωστε, δεν υπάρχουν λάθη ή ατυχήματα, μόνο απρόσμενα συμβάντα.


Ο Jason μιλάει:
Έχω αποφασίσει να κρατήσω ένα ημερολόγιο από αυτό το ταξίδι που έχω αρχίσει. Μόλις πριν από λίγους μήνες ήμουν σε μια μεγάλη πόλη με κίνηση και νέφος όπου έκανα μια δουλειά που μισούσα, αλλά φοβόμουν να φύγω. Στην πραγματικότητα, συνειδητοποιώ τώρα ότι φοβόμουν πολλά πράγματα. Για να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου, έπασχα από χρόνιο άγχος. Κάθε μέρα έπρεπε να αγωνιστώ για να ξυπνήσω και να αντιμετωπίσω τη κίνηση που μισούσα, μια δουλειά που με άφηνε εγκεφαλικά νεκρό και φίλους που θα μπορούσα να έχω διασκέδαση όταν ήταν μισό ή πλήρως μεθυσμένοι.

Δεν είμαι σίγουρος πως πήρα το θάρρος να αναλάβω τελικά αυτή τη νέα, υπέροχη, εργασία και να μετακομίσω σε αυτή την ήρεμη πόλη που περιβάλλεται από φύση. Άρχισα επίσης πεζοπορία ακόμα και να κάνω γιόγκα. Οι φίλοι μου από την προηγούμενη ζωή μου θα γελάγαν μαζί μου, αν ήξεραν ότι στη πραγματικότητα διαλογίζομαι. Αν δοκίμαζα ποτέ να τους πω για τα όνειρα που έχω, θα γέλαγαν μαζί μου έξω από το μπαρ. Δεν γνωρίζω καν που είναι εδώ ένα μπαρ, και άφησα τη τηλεόραση μου στο πρώην διαμέρισμά μου.

Απλά πρέπει να ησυχάσω μέσα μου για λίγο. Επίσης, η νέα μου δουλειά μου παίρνει πολλή εργασία στο σπίτι, ενώ μάθαινα όλα αυτά τα νέα προγράμματα γραφικών στο νέο υπολογιστή μου που, στην πραγματικότητα, μου έδωσαν. Στη παλιά δουλειά μου ποτέ δεν μου έδωσαν τίποτα, εκτός από κριτική. Φυσικά, θα μπορούσαν πιθανώς να πουν ότι ζούσα στο μίσος εκεί. Θα μπορούσα να δω την ανακούφιση στα μάτια τους, όταν παραιτήθηκα. Οι «φίλοι μου» μου έδωσαν ένα σκούντημα στην πλάτη και είπαν, «Ω, θα είσαι εδώ και πάλι σύντομα». Ευχαριστώ για την υποστήριξη παιδιά.

ΟΧΙ, δεν πρόκειται να είμαι μάρτυρας πια. Επέλεξα να είναι φίλοι μου και επέλεξα να μείνω σε μία δουλειά που μισούσα. Γιατί κάνω αυτές τις επιλογές; Οφείλω να ομολογήσω ότι απλά φοβόμουν την αλλαγή, κάθε αλλαγή. Δεν είμαι σίγουρος που πήρα το θάρρος να αλλάξει τελικά η ζωή μου, αλλά το θάρρος μου συνεχίζεται.

Μάλιστα, γνώρισα κάποια! Στεκόμουν στη γραμμή πίσω της στο κατάστημα τροφίμων και αισθάνθηκα μια στιγμιαία έλξη για αυτήν. Είχε ένα τεράστιο καλάθι τροφίμων και μου είπε να πάω μπροστά της. Ένα καλό κορίτσι! Δεν έχω γνωρίσει κανένα καλό άνθρωπο εδώ και πολύ καιρό. Εδώ θυμάμαι πάλι το να είμαι μάρτυρας. Τώρα μπορώ να παραδεχτώ ότι ήμουν τόσο χαμένος στο δικό μου φόβο που άρχισα να φοράω μία ταμπέλα «κλωτσήστε με». Τότε αναρωτήθηκα γιατί ήμουν τόσο θύμα. Όχι πια. Πήρα το θάρρος μου πίσω, και το κρατάω.

Μίλησα ακόμη με τη Sandy, αυτό είναι το όνομά της, ενώ ήμασταν στη γραμμή. Τότε είχα το θάρρος να κρεμαστώ έξω από το αυτοκίνητό μου για να την δω, όταν έφυγε από το κατάστημα. Πώς θα μπορούσε να ήταν το ότι ήμασταν πραγματικά σταθμευμένοι ο ένας δίπλα στο άλλο; Αυτό πρέπει να ήταν ένα σημάδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου