Τετάρτη, 1 Μαΐου 2013

Συνειδητοί Δημιουργοί της Νέας Γης



Είμαστε συνειδητοί Δημιουργοί της Νέας Γης





Αύριο θα επιστρέψω από την απόσυρση μου στη Φύση. Θα ευχόμουν να μπορούσα να πω ότι πέρασα πολύ χρόνο στη Φύση, αλλά βασικά πέρασα πολύ χρόνο κοιμόντας. Όντας εκτός σπιτιού και εκτός των πραγμάτων που πρέπει να κάνω, μου έδωσε χρόνο να κάνω ακριβώς αυτό που ήθελα ή χρειαζόταν να κάνω. Και εκεί που πέρασα το περισσότερο μου χρόνο ήταν στο να κοιμάμαι.


Ξύπνησα κάποιες φορές χθες τη νύχτα, αλλά και πάλι κοιμήθηκα τρεις γεμάτες ώρες περισσότερο από ότι συνήθως κοιμάμαι. Όπως γίνεται συνήθως, ξυπνάω με μία πρόταση, η οποία όταν γράφεται κάτω γίνεται σελίδες σελίδων. Ωστόσο, η σημερινή πρόταση δεν αφορά το γράψιμο, αλλά τη δράση, διότι η πρόταση με την οποία ξύπνησα ήταν:

Εγώ, η  Suzanne Lie από την Καλιφόρνια των ΗΠΑ
Εθελόντρια για να είμαι μία συνειδητή Δημιουργός της Νέας Γης.

Η ζωτική λέξη σε αυτή τη πρόταση είναι «συνειδητή» δημιουργός, αφού όλοι μας είμαστε στη διαδικασία της δημιουργίας της Νέας Γης με κάθε σκέψη και συναίσθημά μας.

Είχαμε ελπίσει ότι τα χρόνια και οι ζωές μας αφοσίωσης, διαλογισμού και υπηρεσίας θα ήταν ικανά να μας δώσουν μια ελεύθερη είσοδο στη Νέα Γη και/ή στις ανώτερες διαστάσεις. Εμείς, τα μέλη της ενσαρκωμένης ανθρωπότητας, είμαστε οι δημιουργοί της Νέας Γης.

Ναι, τελικά, ο χρόνος είναι με το μέρος μας. Το ανώτερο φως από το Γαλαξιακό κέντρο ρέει στο κόσμο μας, και έχουμε μεγαλύτερη βοήθεια από τους Γαλαξιακούς και τους Ουράνιους φίλους μας από αυτή που είχαμε κατά τη χρυσή εποχή της Ατλαντίδας.

Ωστόσο, το ανώτερο φως που αφυπνίζει αυτούς που είχαν αφοσιώσει τους εαυτούς τους στην υλοποίηση της γήινης αποστολής τους και την ολοκλήρωση του πολυδιάτατου ΕΑΥΤΟΥ τους, κάνουν τους χαμένους να πέφτουν όλο και πιο βαθιά στο προσωπικό τους βασανιστήριο. Δυστυχώς, αυτό το εσωτερικό βασανιστήριο διαδραματίζεται μπροστά τους σαν βασανιστήριο εναντίον άλλων. 

Ευτυχώς, η εσωτερική ειρήνη και η ανεπιφύλακτη αγάπη διαδραματίζεται επίσης και στους άλλους. Ωστόσο, έχουμε προγραμματιστεί από μυριάδες ζωές στη Γη να βάζουμε πρώτα το φόβο και να περιμένουμε μετά για την αγάπη. Τα ζωικά μας μυαλά μας λένε ότι ο φόβος είναι το πιο σημαντικό συναίσθημα αφού μας προστατεύει από επίθεση και ενδεχόμενο θάνατο. Αλλά ο θάνατος είναι πάντα ενδεχόμενος και πολύ λιγότερο σημαντικός για τη Ψυχή μας από την αγάπη.

Ευτυχώς, όπως λαμβάνετε, ενσωματώνετε και γίνεστε οι ανώτερες εκφράσεις του ΕΑΥΤΟΥ σας, έχουμε δυνάμεις δημιουργίας που είναι πολύ πιο πάνω από τις προηγούμενες μας δυνάμεις καταστροφής. Έτσι, αυτό που χρειαζόταν ΧΡΟΝΟ, προσπάθεια και πλεονεξία για να καταστραφεί μπορεί γρήγορα να μεταλλαχθεί με την ανεπιφύλακτη αγάπη που είναι ο πυρήνας του ανώτερου φωτός που ξυπνάει τις δημιουργικές μας δυνάμεις.

Ωστόσο, για να είστε κύριος των δημιουργιών σας, πρέπει να είμαστε κύριοι των σκέψεων και των συναισθημάτων μας. Φαντάζομαι αυτή είναι η αιτία που ξύπνησα με την παραπάνω πρόταση. Είναι ένα πράγμα να γράφεις ιστορίες, να διαλογίζεσαι, να οδηγείς ομάδες και να βοηθάς τους άλλους, και κάτι εντελώς διαφορετικό να ΕΙΣΑΙ ο κύριος ΟΛΩΝ των σκέψεων και συναισθημάτων σου.

Μπορούμε εύκολα να σκεφτούμε όλη «τη σκληρή εργασία» που θα χρειαστεί για να δημιουργηθεί η Νέα Γη βασισμένη στη ανεπιφύλακτη αγάπη για όλη μας τη ζωή. Ωστόσο, το να ζεις αυτή την ανεπιφύλακτη αγάπη με κάθε σκέψη, και συναίσθημα είναι μία εντελώς διαφορετική πρόκληση. Είμαστε συνηθισμένοι να «δουλεύουμε σκληρά», αλλά δεν είχαμε πολή εμπειρία στο να είμαστε οι Κύριοι της ενέργειάς μας (των σκέψεων και των συναισθημάτων μας).

Στη πραγματικότητα, ακόμα και αυτοί από εμάς που έχουμε καλό έλεγχο στις σκέψεις και τα συναισθήματά μας, ακόμα πέφτουμε στη παγίδα του να παραπονιόμαστε για τις δυσκολίες της καθημερινής ζωής μας. Παραπονιόμαστε ακόμα και για το πόσο δύσκολη είναι η ανέλιξη: Μάλιστα, οι περισσότεροι από εμάς τους «εργάτες του φωτός» φοβόμαστε να πούμε τη λέξη ανέλιξη επειδή αυτή δε συμβαίνει σύμφωνα με τις προδιαγραφές μας.

Βλέπετε ότι βάζω και τον εαυτό μου σε αυτή τη λίστα. Και εγώ επίσης, έχω παραπονεθεί για τις δυσκολίες του να θυμάσαι τον αληθινό σου ΕΑΥΤΟ ενώ βρίσκεσαι στην αναταραχή της 3Δ ζωής μας. Είναι πραγματικά μία πρόκληση να διατηρείς ένα υψηλό επίπεδο συνείδησης ενώ παρατηρούμε τις θηριωδίες της ζωής γύρω μας, ενώ οδηγούμε στη κίνηση και αντιμετωπίζουμε ένα βουνό λογαριασμούς.  

Για αυτό, όταν ξύπνησα με τη πρόταση ότι «ΕΓΩ δημιουργώ τη Νέα Γη» σημαίνει ότι η κάθε μου σκέψη και συναίσθημα ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ τη πραγματικότητα μου. Οι σκέψεις μου κατευθύνουν τις προθέσεις και τα συναισθήματα επιβάλλουν το επίπεδο συνειδητότητας που ταιριάζει με την πρόθεσή μου. Έτσι, εάν πρόκειται να ΕΙΜΑΙ ένας δημιουργός της Νέας Γης, και δημιουργώ τη πραγματικότητά μου με τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου, πρέπει να είμαι ο κύριος των σκέψεων και των συναισθημάτων μου.

Μήπως γίνεται τώρα ξεκάθαρο γιατί δεν ανελιχθήκαμε; Πόσοι από εμάς είμαστε πραγματικά κύριοι όλων των σκέψεων και των συναισθημάτων μας; Όχι εγώ! Αγωνίζομαι να γίνω κύριος των σκέψεων και των συναισθημάτων μου. Ωστόσο, είμαι εντελώς ενήμερη ότι αυτού του είδους η κυριαρχία είναι αδύνατη για το 3Δ ζωικό εγκάφαλό μας. Έτσι, ο ζωικός μας εγκέφαλος είναι ανίκανος να δημιουργήσει τη Νέα Γη.

Από την άλλη, το ζωικό βασίλειο που δεν περιέχει την ανθρωπότητα ΕΙΝΑΙ έτοιμο για ανέλιξη. Είναι έτοιμοι για ανέλιξη επειδή ζουν με ενότητα με τη Γαία και έχουν σεβασμό για το πλανήτη τους. Το ανθρώπινο ζώο δεν ζει με ενότητα και σεβασμό για τον πλανήτη μας. Ο «ζωικός» εγκέφαλος έχει ένα κώδικα δεοντολογίας και συμπεριφοράς που χάθηκε από το ανθρώπινο ζώο.

Ωστόσο, το ανθρώπινο ζώο, έχει κάτι που δεν έχει το ζωικό βασίλειο. Η ανθρωπότητα έχει την ικανότητα να είναι συνειδητή, να αναγνωρίζει, ενσωματώνει και ΕΙΝΑΙ η ανώτερης διάστασης έκφρασή του, ενώ φοράει ένα ανθρώπινο σώμα. Ωστόσο, για να το κάνει αυτό, θα πρέπει να εγκαταλέιψουμε τον 3Δ τρόπο σκέψης μας, όπως έπρεπε να αφήσουμε τους ξύλινους τροχούς για να έχουμε ένα γρήγορο αυτοκίνητο.

Γνωρίζω ότι έχω επαναδιατυπώσει αυτό που είχα πει πριν λίγο. Ωστόσο, ξέρω ότι μία υπενθύμιση είναι σημαντική, αφού πρέπει συνεχώς να υπενθυμίζω τον εαυτό μου. Τότε, ακόμα ενεργώ από τον ανθρώπινο εαυτό μου. Η βελτίωσή μου είναι ότι πιάνω τον εαυτό μου πιο συχνά τώρα. Ωστόσο, εάν είμαι πολύ κουρασμένη, ή εάν άφησα τον εαυτό μου να στρεσαριστεί από τη καθημερινή ζωή, η υπενθύμιση δεν δουλεύει. Το πληγωμένο μου εγώ αγνοεί την ανώτερή μου έκφραση και καθοδηγεί το γήινό μου όχημα στα χαρακώματα της τρίτης διάστασης.

Για αυτό, όταν ξύπνησα αυτό το πρωί με το μήνυμα από τον ΕΑΥΤΟ μου, διάλεξα να το μοιραστώ με όλους εσάς που ξέρω ότι προσπαθείτε , σαν εμένα , να το θυμάστε.

Εγώ _________________________ από _______________________________
Είμαι εθελοντής για να είμαι ένας Συνειδητός Δημιουργός της Νέας Γης

Εάν θέλετε να προσθέσετε το όνομά σας στη λίστα μας, παρακαλώ κάντε το. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ψευδώνυμο ή μόνο το μικρό σας όνομα, αφού ΕΣΕΙΣ ξέρετε ποιος είστε. Επίσης, εάν απλά γράψετε αυτή τη πρόταση σε ένα κομμάτι χαρτί ή την πληκτρολογήσετε στον υπολογιστή σας, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σαν ένα μάντρα για να σας βοηθάει να θυμάστε ότι ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ο δημιουργός της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ σας.

Το ανώτερο φως εισέρχεται στα μυαλά μας για αρκετούς μήνες και μας δίνει αρκετά άβολα συμπτώματα μετατροπής. Ωστόσο, αργά ξεκινάμε να προσαρμοζόμαστε σε αυτό το ανώτερης συχνότητας φως. Από την άλλη, μπορούμε να κοιτάξουμε γύρω στο κόσμο μας και να δούμε πολλούς που έχουν χάσει όλο τον έλεγχο των εαυτών τους, εξαιτίας αυτής της ενέργειας. Σε αυτούς, πρέπει να στέλνουμε την ανεπιφύλακτη μας αγάπη.

Ωστόσο, είναι σημαντικό ότι δεν ξαναενεργοποιούμαστε στο φόβο που μας κυκλώνειεπειδή ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΗΣ. Με άλλα λόγια, μπορούμε να εξυπηρετήσουμε ως το αντίδοτο του φόβου δείχνοντας την ανεπιφύλακτη μας αγάπη. Στέλνοντας αγάπη στο φόβο γίνεται απίστευτα εύκολο όσο το 97% του DNA μας ενεργοποιείται, και η πολυδιάστατη σκέψη/συναίσθημα έρχεται στην επιφάνεια.

Είναι σημαντικό να θυμόμαστε να αφήσουμε το βασισμένο στην επιβίωση, ανθρώπινο τρόπο σκέψης όλο και περισσότερο με το ανώτερης διάστασης Λειτουργικό Σύστημα της πολυδιάστατης σκέψης μας. Από αυτή την ανώτερη προοπτική μπορούμε να στέλνουμε ανεπιφύλακτη αγάπη σε αυτό που δημιουργεί φόβο και να συγκεντρώνουμε την προσωπική μας προσοχή σε αυτό που δημιουργεί αγάπη.

Για αυτό, πρέπει να κάνουμε κάποιες επιλογές στις ζωές μας για να αφήσουμε αυτό που μας χαμηλώνει τη συνείδησή μας. Εάν μισούμε τη δουλειά μας, ας την αλλάξουμε. Εάν το μέρος που ζούμε μας κάνει δυστυχισμένους, ας φύγουμε. Εάν οι σχέσεις μας δεν πάνε καλά, κοιτάξτε που τρέφετε το αρνητικό και αγνοείτε το θετικό. Σε κάποιες ακραίες καταστάσεις, οι σχέσεις μπορεί να χρειαστεί να λήξουν.

Το πιο σημαντικό, να θυμάστα να ΕΙΣΤΕ ο ΕΑΥΤΟΣ σας όσο συχνά μπορείτε. Συνειδητοποιώ τι ζητάω επειδή το ίδιο ζητάω και από τον εαυτό μου. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι υπέροχη στο να θυμάμαι να είμαι ο ΕΑΥΤΟΣ μου.

Αλλά υπάρχουν συγκεκριμένες περιπτώσεις που ΕΙΜΑΙ ο ΕΑΥΤΟΣ μου.

Όταν είμαι μέσα σε μία δημιουργική προσπάθεια, ΕΙΜΑΙ ο ΕΑΥΤΟΣ μου.
Όταν είμαι με κάποιον που αγαπάω και/ή με έναν αγαπητό φίλο, ΕΙΜΑΙ ο ΕΑΥΤΟΣ μου.
Όταν κάνω αυτό που με ευχαριστεί, ΕΙΜΑΙ ο ΕΑΥΤΟΣ μου.
Όταν είμαι στη Φύση ή κάνω κηπουρική, ΕΙΜΑΙ ο ΕΑΥΤΟΣ μου.

Υπάρχουν επίσης πολλά μέρη που δεν είμαι ο ΕΑΥΤΟΣ μου.

Εάν είμαι πολύ κουρασμένη, ΔΕΝ είμαι ο ΕΑΥΤΟΣ μου.
Εάν έχω αγχωθεί (το οποίο συνήθως γίνεται όταν είμαι κουρασμένη), ΔΕΝ είμαι ο ΕΑΥΤΟΣ μου.
Εάν κάνω μία μονότονη εργασία που πρέπει να κάνω τώρα, ΔΕΝ είμαι ο ΕΑΥΤΟΣ μου.
Εάν εργάζομαι πολύ σκληρά (που είναι το άθροισμα όλων των παραπάνω), ΔΕΝ είμαι ο ΕΑΥΤΟΣ μου.

Πάρτε ένα λεπτό να γράψετε πότε ΕΙΣΤΕ ο ΕΑΥΤΟΣ σας και πότε ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ο ΕΑΥΤΟΣ σας. Νομίζω ότι θα ανακαλύψετε, όπως και εγώ, ότι εάν δεν φροντίζετε καλά το γήινό σας όχημα, τα συμπτώματα της μετατροπής είναι ισχυρότερα και πέφτουμε έξω από τον ΕΑΥΤΟ μας.

Από την άλλη, όταν συνειδητοποιούμε ότι όλοι μας εργαζόμαστε από κοινού σαν ΕΝΑ Ον για να είμαστε οι Δημιουργοί της Νέας Γης, ξέρουμε ότι είμαστε ο πολυδιάστατος ΕΑΥΤΟΣ μας μέσα στο γήινο όχημα που φοράμε τώρα. Αυτό το γήινο όχημα είναι μιας συχνότητας που είναι πολύ πιο κάτω από τη δική μας και έχει μεγάλη δυσκολία να ενσωματώνει τον ΕΑΥΤΟ μας στο μικρό του μέγεθος από λάσπη.

Πρέπει να δώσουμε μία μεγάλη δόση από ανεπιφύλακτη αγάπη στο μικρό πήλινό μας όχημα, καθώς και στα στοιχεία και στα στοιχειώδη που έχουν δημιουργήσει αυτό το όχημα για να το φοράμε. Όσο δεν είμασταν συνειδητοί του γεγονότος ότι είμαστε ο ΕΑΥΤΟΣ μας, το γήινο όχημα μας ταίριαζε μια χαρά, για τους περισσότερους από εμάς. Αντιστρόφως, όσο ξεκινάμε να θυμόμαστε ότι είμαστε ο ΕΑΥΤΟΣ μας, αρχίζουμε να επιτρέπουμε να εισέρχονται το ανώτερης συχνότητας φως στη μορφή μας από λάσπη.  

Αυτή η μορφή δεν είναι εξοικειωμένη στην αληθινή μας συχνότητα και δεν είναι άνετη με τη συχνότητα του φωτός που εισέρχεται στην επίφυσή του. Έτσι, πρέπει να αγαπάμε το όχημά μας και να το ευχαριστούμε που δημιουργεί μία πύλη μέσω της οποίας μπορούμε να συμβάλλουμε στη πλανητική επιχείρηση της δημιουργίας της Νέας Γης. Επιπλέον, πρέπει να θυμόμαστε ότι δεν ήρθαμε εδώ για προσωπικό μας όφελος.

Εμείς, οι δημιουργοί της Νέας Γης, πήραμε ένα γήινο όχημα σε αυτό τον καιρό για να βοηθήσουμε την αγαπημένη μας φίλη Γαία, τη συνείδηση όλης της ζωής του πλανήτη Γης, να επεκτείνουμε την πλανητική της έκφραση στις ανώτερες συχνότητες της πραγματικότητας. Το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει αυτό το γεγονός, αλλά το φυτικό και ζωικό βασίλειο, όπως και αυτοί που έχουν αφυπνιστεί στον ΕΑΥΤΟ τους, εργάζονται σαν ΕΝΑ για να δημιουργήσουν τη Νέα Γη!!  





Να θυμάστε ότι όταν είμαστε κύριοι της ενέργειάς μας, μπορούμε να διατηρήσουμε την κυριαρχία μας στις σκέψεις και στα συναισθήματά μας. Αυτή η μαεστρία (που είναι ζωντανή στον ΕΑΥΤΟ μας) συνεχώς μας υπενθυμίζει να συγκεντρωνόμαστε στην ανεπιφύλακτη μας αγάπη. Η συχνότητα της ανεπιφύλακτης αγάπης θα μας κρατάει σε συνεχή επαφή με τον πολυδιάστατο ΕΑΥΤΟ μας που θα μας κρατάει συνδεδεμένους στην Αποστολή μας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου