Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2013

Γήινη/Πλειάδια Ανέλιξη – Η εργασία ξεκινάει – Μέρος 3ο



Γήινη/Πλειάδια Ανέλιξη



Αναγνώριση

Εκεί όπου μείναμε:

Έχουμε μείνει σε δύο παράλληλες πραγματικότητες σε δύο εντελώς διαφορετικές χρονογραμμές. Και στις δύο χρονογραμμές η Mytria και ο Mytre προσωρινά έχουν διαχωριστεί στο σώμα, αλλά όχι στην καρδιά / νου τους. Η Mytria εργάζεται στις Πλειάδες με τον Almon, ο οποίος είναι παράλληλος εαυτός του Mytre, για να βοηθήσει την ανέλιξη της Πλειάδιας  κοινότητάς τους σε έναν από τα Πλειάδιους πλανήτες.

Ταυτόχρονα, αλλά σε πολύ διαφορετικές χρονογραμμές, ο Mytre βοηθά με την πλανητική ανέλιξη της Γης γύρω στο 2013 μ.Χ. Με τη βοήθεια των Αρκτούριων, η Mytria και ο Mytre επικοινωνούν παρόλη τη ψευδαίσθηση του χρόνου και του χώρου για να βοηθήσουν τα μέλη και των δύο πραγματικοτήτων να επεκτείνουν την επίγνωσή τους στη πέμπτη διάσταση των κόσμων που αντιλαμβάνονται.

Η Mytria είχε λάβει μια μορφή στην 3Δ Γη με τη συγχώνευση της συνείδησης της με έναν ενσαρκωμένο άνθρωπο που ήταν μία από τις μυριάδες 3Δ εκφράσεις του πολυδιάστατου εαυτού της. Ωστόσο, η Mytria πήγε πάρα πολύ μακριά στη χαμηλή συχνότητα της τρίτης διάστασης της Γης και αποπροσανατολίστηκε. Έτσι, όταν προσπάθησε να αμφί-μεταφερθεί προκειμένου να βοηθήσει τον Almon στην Πλειάδια χρονογραμμή, χάθηκε στη μετάβαση.

Ωστόσο, αυτό που φαινόταν να είναι ένα λάθος ήταν πραγματικά θεϊκή καθοδήγηση, καθώς η Mytria ήταν γραφτό να ξανασυναντήσει τον Almon κατά τη στιγμή της Πλειάδεια ανέλιξης. Ωστόσο, ο Mytre που ανησυχούσε για τη τύχη της Mytria, αποφάσισε να συγχωνευθεί με μία από τις φυσικές εκφράσεις του στη Γη, τον Jason, ώστε να μπορέσει να σχηματίσει μια ανθρώπινη σχέση με την Sandy. Sandy είναι το όνομα της 3Δ έκφρασης της με την οποία είχε συγχωνευθεί η Mytria.

Αφού η Mytria και ο Mytre είναι Θεϊκά συμπληρώματα, οι φυσικές τους εκφράσεις των ΕΑΥΤΩΝ τους είναι επίσης Θεϊκά συμπληρώματα. Έτσι, η συνδυασμένη δύναμη της αγάπης της Sandy και του Jason δημιουργεί έναν φάρο φωτός που βοηθά να καθοδηγηθεί η Mytria πίσω στην αφετηρία του ταξιδιού της μεταξύ των διαστάσεων.

Ο Mytre αποφάσισε να μην συγχωνευθεί τόσο πολύ με την ανθρώπινη έκφραση του όπως έκανε η Mytria έτσι ώστε να μπορεί να παραμείνει σε πλήρη επίγνωση της αληθινής πολυδιάστατης φύσης του. Επιπλέον, από τη θέση του στο 4Δ σώμα του Jason, την αύρα του, μπορεί επίσης να ακτινοβολεί φως στη Sandy η οποία είχε πέσει σε κατάθλιψη όταν η Mytria έφυγε από τη συνειδητότητά της Sandy. Ευτυχώς, αφού η Sandy γνώρισε τον Jason, η συγκίνηση του "έρωτα" διέγραψε την κατάθλιψη. Με τον ίδιο τρόπο, ο Jason έχει, επίσης, ερωτευτεί τη Sandy.



Ο Mytre μιλάει:

Τώρα που ξέρω ότι η Mytria είναι ασφαλής και βοηθώντας τον Almon με την ανέλιξη της Πλειάδειας κοινότητάς μας, μπορώ να χαλαρώσω και να απολαύσω την παροχή βοήθειας στη Sandy και τον Jason να θυμηθούν τον αληθινό, Πολυδιάστατο εαυτό τους. Η Sandy πιέστηκε πολύ αφού η Mytria έφυγε από τη συνειδητότητά της, αλλά περνάει καλά τώρα που έχει συναντηθεί με τον Jason. Η Sandy και ο Jason έχουν κάνει μεγάλες αλλαγές στη ζωή τους και οι δύο και έχουν γίνει πολύ πιο δημιουργικοί. Για παράδειγμα, η Sandy έχει σχεδιάσει μερικά από τα νυχτερινά οράματα της και ο Jason έχει κάνει σχετικό αρχείο καταγραφής.

Δεν νομίζω ότι ούτε η Sandy ούτε ο Jason γνωρίζουν τη παρουσία μου μέσα στη συνείδησή τους, το οποία είναι σε μεγάλο βαθμό επειδή ερωτεύονται και μπορούν να δουν μόνο ο ένας τον άλλον τώρα. Θυμάμαι όταν Mytria και εγώ ερωτευτήκαμε, ή στην πραγματικότητα, παραδοθήκαμε στην αναγνώρισή μας. Όταν τα Θεϊκά συμπληρώματα συναντιούνται, συνήθως αισθάνονται σαν να ξέρουν ο ένας τον άλλον ήδη, αλλά δεν μπορούν να θυμηθούν από  που. Το "που" συναντήθηκαν είναι μέσα στην δικής τους πνευματική συνειδητοποίηση τους.

Ωστόσο, ακόμα κι αν δεν είναι το γνωρίζουν συνειδητά, φωτίζω και τους δυο. Κανονικά η Mytria θα φώτιζε τη Sandy, που είναι η ανθρώπινη έκφραση της, αλλά η Mytria είναι πολύ απασχολημένη με την ανέλιξη της κοινωνίας μας στις Πλειάδες. Εκτός αυτού, δεδομένου ότι η Mytria και εγώ είμαστε Θεϊκά συμπληρώματα και έτσι ένα Ον στους ανώτερους κόσμους, οι επίγειες εκφράσεις μας είναι, επίσης, «ένα ον."
Βλέπω τώρα ότι τους διδάσκω με τον ίδιο τρόπο που ο Αρκτούριος δίδαξε την  Mytria και εμένα όταν ήμασταν στο σκάφος. Με άλλα λόγια, θα τους καθοδηγήσω με έναν ορισμένο τρόπο και θα περιμένω να ακολουθήσουν την καθοδήγηση μου πριν τους δώσει περαιτέρω κατεύθυνση. Βρήκα ότι όταν ο Αρκτούριος μου δίδαξε με τον τρόπο αυτό, ένιωθα σαν να μπορούσα να βρω το δικό μου δρόμο.

Η Sandy και ο Jason δεν γνωρίζουν ακόμα τις υψηλότερες εκφράσεις τους στο σκάφος, αλλά αρχίζουν να θυμούνται τα «όνειρα» τους και να τα μοιράζονται μεταξύ τους. Πιστεύω, επίσης, ότι μπορεί να αρχίσουν να συνειδητοποιούν τη παρουσία μου.


Η Sandy μιλάει:

Ξύπνησα σήμερα το πρωί με άλλο ένα όνειρο όπου ήμουνα σε ένα διαστημόπλοιο. Μακάρι να μπορούσα να μοιραστώ αυτό το πολύ σημαντικό μέρος του εαυτού μου με τον Jason. Ωστόσο, μόλις αρχίζει να γνωρίζει τον καθημερινό εαυτό μου. Μπορεί να είναι πολύ νωρίς για να μοιραστώ τη ζωή μου στο όνειρο. Από την άλλη πλευρά, χθες το βράδυ τον είδα πραγματικά στο πλοίο μαζί μου. Αναρωτιέμαι αν αυτό είναι μόνο η επιθυμία μου ή αν ήταν πραγματικά εκεί. Στην πραγματικότητα, δεν είμαι καν σίγουρη ότι εγώ ήμουν πραγματικά εκεί. Είτε έτσι είτε αλλιώς, θα πρέπει πραγματικά να μιλήσω σε κάποιον για το τι συμβαίνει με μένα.


Έχω περάσει όλη μου τη ζωή όντας το πρόσωπο που νόμιζα ότι θα πρέπει να είμαι, αντί του προσώπου που πραγματικά ήμουν. Όμως, ίσως αυτό είναι γιατί ποτέ δεν ήμουν σίγουρη ποια ήμουν, ούτε είμαι σίγουρη ποια είμαι τώρα. Όμως, αρχίζω να καταλαβαίνω μερικά πράγματα. Για παράδειγμα, ξέρω τώρα ότι, αν δεν μπορώ ειλικρινά να είμαι ο εαυτός μου με κάποιον, τότε δεν έχει σημασία πόσο καλό είναι το σεξ ή πόσο διασκεδαστικά περνάμε, η σχέση αυτή δεν θα διαρκέσει.

Δεν μπορώ να πάρω άλλη απογοήτευση στη ζωή μου. Για αυτό, θα πρέπει να αρχίσω να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου πρώτα, από ό, τι με τον σύντροφό μου. Νομίζω ότι είπα στον εαυτό μου ότι θα μιλήσω στον Jason για τα όνειρά μου. Θα ξεκινήσω λέγοντάς του το στη φαντασία μου. Στη συνέχεια, όταν ξέρω ακριβώς πώς να το πω, θα περιμένω μέχρι οι λέξεις να βγουν απλά από το στόμα μου.

Έχω διαπιστώσει ότι όταν το κάνω αυτό λειτουργεί πάντα μια χαρά. Ελπίζω! Αχ, αυτός έχει αρχίσει να ξυπνάει τώρα. Είμαστε μαζί σχεδόν κάθε βράδυ από το πρώτο μας ραντεβού. Γιατί να πληρώνουμε ακόμη δύο ενοίκια; Ούτε ένας από εμάς μπορεί να αντέξει οικονομικά αυτό, αλλά φοβόμαστε να προχωρήσουμε σε αυτό το είδος της δέσμευσης ακόμα. ΟΧΙ! Είναι σίγουρα πολύ νωρίς για να του πω για τα όνειρά μου.

"Sandy", μουρμουρίζει ο Jason με τα μάτια του μισόκλειστα ακόμα. "Πρέπει να σου πω για τα όνειρα που έχω."

Πω πω, αυτό είναι γρήγορο. Απλά το σκέφτηκα και ο Jason σκέφτεται το ίδιο πράγμα. Πρέπει να είμαι ειλικρινής ή απλά να τον αφήσω να μιλήσει γι 'αυτό πρώτα;

"Θέλεις να φέρω λίγο καφέ πρώτα;" Ζητώ να κερδίσω λίγο χρόνο για να αποφασίσω τι να κάνω.

"Όχι, όχι." λέει ο Jason σε μία αδύναμη πρωινή φωνή. "Έχω αναβάλει συνεχώς να σου πω γι 'αυτά τα όνειρα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεν ήθελα να πιστέψεις ότι είμαι πολύ παράξενος. Όμως, χθες το βράδυ ονειρεύτηκα ότι ήσουν εκεί μαζί μου."

"Κι εγώ," Ξεστόμισα πριν μπορέσω να θυμηθώ να ελέγξω τον εαυτό μου. Αυτό είναι ό, τι αγαπώ (αγαπώ?) στον Jason. Ξεχνάω να είμαι αυτό που θα πρέπει να είμαι και ενεργώ από τον εαυτό μου, και το αγαπά.

"Jason, είναι τόσο περίεργο. Προσπαθούσα να βρω έναν τρόπο να σου πω για τα όνειρά μου. Αλλά, σε παρακαλώ, εσύ πρώτα."

Πήγαμε μπροστά και πίσω για λίγο για το ποιος θα πρέπει να μιλήσει πρώτα, όταν ο Jason, τέλος, απλά άρχισε να μιλά. Μου αρέσει αυτό σε 'αυτόν. Είναι τόσο ανοιχτά ο εαυτός του.

"Sandy", είπε ο Jason. «Πρώτα θέλω να ξέρεις ότι είσαι το μόνο πρόσωπο στη ζωή μου που έχω μπορέσει να είμαι τόσο ειλικρινά ο εαυτό μου με σένα. Πέρασα το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου προσπαθώντας να είμαι αυτός που θα πρέπει να ήμουν ή το πρόσωπο που νόμιζα ότι κάποιος θα ήθελε. Τώρα, ειδικά από τότε που σε γνώρισα από κοντά ... », είπε, καθώς με τράβηξε κοντά του και κοίταξε στα μάτια μου. Φυσικά, έχω λιώσει ολοκληρωτικά σε αυτή τη στιγμή. Περίμενα για ένα φιλί, αλλά ξαφνικά γύρισε προς τα πίσω και είπε,

«Όχι, έχω θελήσει να σου πω αυτό για πάρα πολύ καιρό. Αν ξεκινήσουμε  αυτό, δεν θα μιλήσουμε», είπε με αυτό το ερωτικό βλέμμα στα μάτια του. Ήμουν έτοιμη, ως συνήθως. Ωστόσο, με έσπρωξε μακριά λίγο και κράτησε το χέρι μου.

«Πρέπει να συνεχίσουμε», είπε. "Κοιτώντας στους άλλους για να δω ποιος θα πρέπει να είμαι, δούλεψε αρκετά καλά όπως ήμουν φυσικά αρκετά αντιληπτικός. Ωστόσο, δεν μου άρεσε ο εαυτός μου. Ένιωθα σαν χαμαιλέοντας που απέκτησε το περιβάλλον του, αλλά δεν είχα καμία πραγματική αίσθηση του εαυτού μου. Τότε είχα μια εμπειρία λίγο πριν μετακομίσω εδώ. "
Εγκαταστάθηκα εδώ, στην ευχάριστη θέση όπου βρήκα έναν άνθρωπο ο οποίος θα μπορούσε να μου μιλήσει από την καρδιά του. Στην πραγματικότητα, ο Jason φαινόταν να μιλάει πάντα από την καρδιά του. Ακόμα κι αν ήταν αναστατωμένος για κάτι, ήταν πάντα γνήσιος και πραγματικός. Ήμουν τόσο ευτυχής να ακούσω τη διαδικασία μέσω της οποίας έγινε έτσι. Τότε, ίσως θα μπορούσα να μάθω να είμαι και εγώ πιο γνήσια.

Ο Jason συνεχίζει, «είχα ένα όνειρο, ή ίσως ήταν ένα όραμα, στο οποίο ένας ψηλός άνδρας με ξανθά μαλλιά και εντυπωσιακά μπλε μάτια μου εμφανίστηκε."

Σταμάτησε η αναπνοή μου εκεί, αλλά κράτησα το στόμα μου κλειστό και διατήρησα την οπτική μας επαφή. Ο Jason δεν φάνηκε να παρατήρησε την αντίδρασή μου.

"Δεν μπόρεσα να μιλήσω μαζί του ακόμη," συνέχισε ο Jason. "Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου ήμουν σε θέση να τον ακούσω. Το πρώτο πράγμα που μου είπε ήταν ότι μπορώ να τον αποκαλώ Mytre. Μετά από λίγο, υποθέτω ότι δεν προσπαθούσε να με τρομάξει, μου είπε ότι ήταν ένας Πλειάδειος και ένα μέλος της Γαλαξιακής Ομοσπονδίας του Φωτός. Φυσικά, εγώ αμέσως πήγα στο Διαδίκτυο για να ερευνήσω τους Πλειάδειους και τη Γαλαξιακή Ομοσπονδία. Η έρευνα βοήθησε πολύ καθώς υπήρχαν σελίδες και σελίδες για τα δύο αυτά ζητήματα. "

Γιατί το έκανα αυτό; Απλά σκεφτόμουν ότι ήμουν τρελή όταν θα μπορούσα εύκολα να ανακαλύψω ότι χιλιάδες ήταν εξίσου "τρελοί" με μένα. Αυτό είναι ένα από τα πράγματα που τόσο αγαπώ (ουπς, αυτή η λέξη πάλι) για τον Jason. Είναι τόσο προσανατολισμένος στη δράση. Ευτυχώς, ο Jason έχει σταματήσει την οπτική μας επαφή, όπως ο ίδιος βρισκόταν μέσα του. Έτσι, δεν έχει αντιληφθεί πως αποσπάται η προσοχή μου. Θα εστιάσω την προσοχή μου ξανά στα λόγια του.


"Πιστεύεις ότι είμαι τρελός;" είπε ο Jason, κοιτάζοντας τα μάτια μου.

Μήπως αυτός ο άνθρωπος διαβάζει τη σκέψη; Είναι σαν να είμαστε ένα πρόσωπο με τις ίδιες σκέψεις. Είναι τρομακτικό και ένδοξο ταυτόχρονα.

"Όχι, όχι αγάπη μου», λέω καθώς κοιτάζω στα όμορφα μάτια του. "Παρακαλώ συνέχισε. Έχω μια παρόμοια ιστορία, αλλά δεν θέλω να σου αποσπάσω τη προσοχή."

Έκανε χειρονομίες για μένα να πω την ιστορία μου, αλλά εγώ τον παροτρύνω να συνεχίσει να μιλάει πρώτος.

«Εντάξει», λέει ο Jason. «Υποθέτω ότι πρέπει να συνεχίσω καλύτερα πριν χάσω τον ειρμό μου. Τέλος πάντων, όταν αυτός ο Πλειάδειος άνθρωπος ήρθε στη ζωή μου, κάτι άλλαξε μέσα μου. Δεν καταλαβαίνω πώς ή γιατί άλλαξε τόσο πολύ ή τόσο γρήγορα, αλλά αισθάνθηκε τόσο καλά , τόσο αληθινός, που μόλις άφησα τη παλιά ζωή μου να φύγει. Θέλω να πω, ακόμα και μετά την πρώτη συνάντησή μας, στην οποία το μόνο που έκανε ήταν να εμφανιστεί και να συστηθεί ως Mytre,πρόσεξα την δουλειά μου που μισούσα. Δεν είχα άλλη δουλειά, και πρόσεξα επίσης και το διαμέρισμά μου, ότι και αυτό το μισούσα.

«Μέχρι τη δεύτερη φορά που ο Mytre εμφανίστηκε, είχα σταματήσει να βλέπω τους περισσότερους από τους λεγόμενους φίλους μου, και όταν ο Mytre άρχισε να μου λέει για πράγματα που θα συμβαίναν στο κόσμο μας, κατέγραψα κάθε λέξη. Μάλιστα, άρχισα ένα ειδικό αρχείο στον υπολογιστή μου για να τηρώ όλα τα μηνύματα του Mytre.

"Ξέρω ότι αυτό μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά ένιωσα σαν ο Mytre να με καθοδήγησε να πάρω τη νέα μου δουλειά, την οποία λατρεύω, και να βρω το νέο διαμέρισμά μου, που δεν είμαι ποτέ εκεί" Χαμογέλασε με το ερωτικό χαμόγελό του. Είναι όλα σχετικά με τον Jason σέξι; ΝΑΙ!

"Στην πραγματικότητα," συνέχισε ο Jason αγνοώντας τη λάγνα σκέψη μου. "Αισθάνομαι ακόμη και να σαν να με οδήγησε σε εσένα. Ωστόσο, ποτέ δεν ήταν σαν να μου έλεγε τι να κάνω. Ήταν περισσότερο σαν να μπορούσα να δω μέσα από την ανώτερη προοπτική του. Επίσης, αν είχα απορίες, τον ρωτούσα στο μυαλό μου, και στη συνέχεια, απλώς περίμενα και πολλές επιλογές έρχονταν στη συνείδησή μου. Τότε, επειδή είχα αυτή την υψηλότερη προοπτική, θα μπορούσα να αισθανθώ μέσα μου τι επιλογή δράσης καλύτερα ταιριάζει με η νέα επιλογή μου και τι επιλογή ταιριάζει με τη συνήθη συμπεριφορά του παλιού μου εαυτού. "

Ήμουν μαγεμένη από ό, τι έλεγε ο Jason επειδή ήταν τόσο όμοια με την εμπειρία μου. Πρέπει να του φάνηκε ότι δεν τον άκουγα γιατί ο Jason με ρώτησε αν κατάλαβα τι έλεγε.

"Ω, ναι Jason, καταλαβαίνω απόλυτα. Στην πραγματικότητα, απλά σκεφτόμουν πώς ό, τι μου έχεις πει είναι τόσο παρόμοιο με τις δικές μου εμπειρίες. Αλλά, σε παρακαλώ, συνέχισε. Θα σου πω την ιστορία μου αργότερα. Θέλω να ακούσω κάθε λέξη που έχεις να μου πεις. "

"Είσαι σίγουρη;" απόρησε ο Jason "Δεν θέλω να μονοπωλήσω τη συνομιλία μας."

"Όχι, παρακαλώ συνέχισε. Πραγματικά ακούω τα πάντα. Είναι απλά ότι αισθάνομαι τα λόγια σου τόσο βαθιά στην καρδιά μου που μπορεί να φαίνεται ότι δεν σε προσέχω. Παρακαλώ συνέχισε.» Είπα καθώς κινήθηκα και άγγιξα τη καρδιά του. Στο δευτερόλεπτο που το χέρι μου άγγιξε την καρδιά του, ένιωσα ένα ρεύμα ενέργειας που κινήθηκε στο χέρι μου, στο μπράτσο μου και στη δική μου την καρδιά. Ποια ήταν αυτή η σχέση; Ποιοι ήμασταν ο ένας στον άλλο, και πώς θα μπορούσε να είμαστε τόσο πολύ ίδιοι μεταξύ τους;

"Εντάξει, θα συνεχίσω, κυρίως επειδή φοβάμαι ότι αν σταματήσω να λέω την ιστορία μου, δεν μπορεί ποτέ να έχω το θάρρος να μιλήσω ξανά."

Έγνεψα με το κεφάλι μου σε συμφωνία, μη θέλοντας να πω περισσότερα λόγια. Κοίταξα στα μάτια του για να τον ενθαρρύνω να συνεχίσει.

«Δεν ξέρω τι συμβαίνει εδώ, αλλά νιώθω σαν να σε γνώριζα από πάντα. Ρώτησα τον Mytre ποια είσαι, αλλά μου είπε  πω μόνο ότι θα έπρεπε να το βρω μόνος μου. Δεν έχω καμία ιδέα για το τι εννοούσε με αυτό, εκτός από το ότι νομίζω ότι ήθελε να σου πω για τα συναισθήματά μου.

«Δεν είναι μόνο η συνάντηση με τον Mytre που άλλαξε τη ζωή μου. Είναι, επίσης, τα συναισθήματά μου για σένα. Φαίνεται ότι είμαστε συνδεδεμένοι σε επίπεδα τα οποία είναι πέρα από την κατανόησή μου. Είμαι χαρούμενος για αυτό, και θέλω να συνεχίσω να περνάμε χρόνο μαζί και να σε γνωρίζω όλο και περισσότερο. Αλλά, έφυγα εκτός από την ιστορία μου. Είναι εντάξει αν συνεχίσω; "

Εγώ με ανυπομονησία έγνεψα ναι και είπα. "Παρακαλώ συνέχισε."

"Λοιπόν, ο
Mytre άρχισε να με πηγαίνει στο διαστημόπλοιο του. Μου είπε ότι συνήθως υπηρετεί στο Αρκτουριανό μητρικό διαστημόπλοιο, αλλά επί του παρόντος υπηρετούσε σε πολύ μικρότερο πλοίο, λόγω της τωρινής αποστολής του. Στην πραγματικότητα, μου είπε ότι εγώ και εσύ, ήταν ένα μέρος της εργασίας αυτής.

Mytre φαίνεται να μιλάει στη καρδιά και το μυαλό μου, και έγραψα ό, τι μου είπε. Είναι πιθανό ο ίδιος να είναι είναι απλά ένα αποκύημα της φαντασίας μου ... "

"Όχι, όχι," ξέσπασα. «Τον έχω συναντήσει επίσης!"

Το βλέμμα στο πρόσωπό του Jason, όταν είπα αυτά τα λόγια, με έκανε να ξέρω ότι ήμουν εντελώς ερωτευμένη μαζί του. Το βλέμμα του ήταν γεμάτο με χαρούμενη αποδοχή. Δεν αμφέβαλλε για μένα και ήταν πραγματικά χαρούμενος που είχα μια παρόμοια εμπειρία.

«Είναι σαν να είμαστε ένα άτομο!», Είπε με αυτό το ερωτικό χαμόγελο στο πρόσωπό του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου