Πέμπτη, 25 Ιουλίου 2013

Μαθαίνοντας την υπομονή














Σήμερα, βρήκα κάτι που έγραψα πριν από λίγο καιρό:
Είχα ένα όνειρο αυτή την εβδομάδα στο οποίο βρισκόμουν σε ανέλιξη. Γύρω στις 3.00 π.μ. ξύπνησα ξαφνικά και άκουσα στο κεφάλι μου, «είχα μόνο ένα όνειρο της ανέλιξης." Ωστόσο, δεν μπορούσα να θυμηθεί πώς αισθάνθηκα. Φυσικά, εγώ τότε έπρεπε να πάω στην τουαλέτα. Όταν γύρισα πίσω στο κρεβάτι, προσπάθησα να θυμηθώ το συναίσθημα και πάλι, αλλά ήμουν έξαλλη γιατί το σώμα μου ήταν τόσο ζεστό. Δεν ήταν μια καυτή νύχτα, και η θερμότητα προερχόταν από μέσα μου, όχι από έξω.


Ξάπλωσα στο κρεβάτι για λίγο, αισθανόμενη την έντονη ζέστη μέσα μου. Τελικά, ξανακοιμήθηκα. Το πρωί, θυμήθηκα την εμπειρία, αλλά ακόμα δεν μπορούσα να θυμηθώ πως αισθανόμουν στο όνειρο. Ευτυχώς, είχα ένα ραντεβού βελονισμού εκείνη την ημέρα αποφασιστικό για να θυμηθώ την αίσθηση του ονείρου μου.

Όταν ήμουν στο κρεβάτι του βελονισμού, χρειάστηκα λίγο χρόνο για να επιστρέψω στο όνειρο, αλλά σταδιακά άρχισα να βλέπω τον εαυτό μου σε κάτι που έμοιαζε με ένα σύννεφο. Ήμουν σε όρθια θέση με τα χέρια μου να δείχνουν προς τα κάτω, και τα σήκωνα σιγά σιγά προς τα πάνω. Ωστόσο, μετά από μια σύντομη στιγμή, ένιωσα μία αίσθηση τραβήγματος στα πόδια μου, το οποίο σταμάτησε τις ανοδικές κινήσεις μου.

Κατάλαβα ότι υπήρχε κάτι που έπρεπε να απελευθερώσω. Δεν ήξερα τι ήταν, ούτε ήταν τόσο σημαντικό. Το μόνο που ήταν σημαντικό ήταν ότι έπρεπε να το απελευθερώσω, έτσι ώστε θα μπορούσε να συνεχίσω την ανέλιξη μου. Ως εκ τούτου, πήρα μια βαθιά ανάσα και είπα στον εαυτό μου, "Πάμε!" Αμέσως, επέστρεψα στην αργή, αλλά σταθερά ανοδική ανέλιξη μου.

Ωστόσο, δεν ήταν πολύ που  ένιωσα το τράβηγμα και πάλι. Αυτή τη φορά ήξερα τι να κάνω. Πήρα μια βαθιά ανάσα και είπε: «Πάμε!" Ξανά και ξανά, έπρεπε να το αφήσω να φύγει, χωρίς καν να γνωρίζω τι είχα αφήσει να φύγει. Το μόνο που ήξερα ότι η ανέλιξη ήταν πιο σημαντική, και εγώ έπρεπε να συνεχίσω.

Τελικά, άρχισα να ανεβαίνω ταχύτερα, και το τράβηγμα μειώθηκε σημαντικά. Τότε ήταν που είδα κάτι πολύ παραπάνω. Ελέγχοντας τον ενθουσιασμό μου, έχοντας υπομονή (και δεν είμαι στη ζωή μου υπομονετική) συνέχισα να επιπλέω σε ένα ανοδικό τρόπο προς το άγνωστο. Σκέψεις έρχονταν στο μυαλό μου, αλλά μπορούσα να τις αγνοήσω εύκολα, και άρχισα να αισθάνομαι την ευφορία από τις υψηλότερες διαστάσεις. Η φόρμα μου άρχισε να τσούζει, η καρδιά μου να ανοίγει και το Τρίτο Μάτι μου επικεντρώθηκε στο θολό αντικείμενο πάνω μου.

Τελικά, όλες οι σκέψεις αφέθηκαν ελεύθερες και τα συναισθήματά μου ήταν μόνο μια αίσθηση της προσδοκίας και απορίας. Το τράβηγμα είχε σταματήσει εντελώς και η ώθησή μου ήταν σταθερή. Ζούσα σε παραίτηση, και ήταν φυσικό. Ένιωσα ένα φως που προερχόταν από μένα, και αισθάνθηκα το σώμα μου εξαιρετικά καυτό.

Τότε είδα ένα φως από πάνω, που ήταν σαν την αυγή που έρχεται μέσα από ένα σκοτεινό πρωινό. Όπως έχω μετακινηθεί πιο κοντά στο φως, το αντικείμενο πάνω μου έγινε όλο και πιο σαφές. Ήταν ένας κύκλος με ένα πρόσωπο, το οποίο δεν μπορούσα να αναγνωρίσω αφού το φως ήταν πολύ έντονο. Δεδομένου ότι το πρόσωπο ήρθε πιο κοντά και πιο κοντά, εγώ ακόμα δεν θα μπορούσε να το αναγνωρίσω, αλλά ήξερα ποιος ήταν. Ήμουν Εγώ. Ήταν το πρόσωπο του ΕΑΥΤΟΥ μου.

Όπως πήγα για να περάσω την εβδομάδα μου, θυμήθηκα αυτό το ΕΓΩ, αλλά το μπορούσα, μόνο όταν "άφηνα" τα δράματα, την σύγχυση, τη κυκλοφορία, τον απλήρωτο λογαριασμό, κλπ. κλπ. Δεν ήταν δύσκολο να πάω σε αυτό, αλλά ήταν πολύ δύσκολο να θυμηθώ να πάω σε αυτό. Το όνειρο κατέστησε πολύ σαφές το ότι υπάρχουν μυριάδες επιλογές που πρέπει να κάνουμε σε κάθε στιγμή της ζωής μας, ως προς το που θα αποφασίσουμε να τοποθετήσουμε τη προσοχή μας.

Αν επιλέξουμε να τοποθετήσουμε τη προσοχή μας σε αυτό που διαταράσσει την ειρήνη μας με οποιονδήποτε τρόπο, είμαστε χαμένοι στο πρόσωπο του ΕΑΥΤΟΥ μας και βυθιζόμαστε στα δράματα και την παραφωνία της 3Δ ζωής. Μακάρι να μπορούσα να πω ότι έχω εντελώς αλλάξει και ότι πλέον δεν τοποθετώ τη προσοχή μου σε αυτό που με αναστατώνει. Αλλά αυτό δεν θα είναι μια αληθινή δήλωση. Για να είμαι ειλικρινής, με τον εαυτό μου και μαζί σας, θα πρέπει να πω ότι έχω λάβει την πρόκληση να ζήσω αυτό το όνειρο.

Έτσι, είμαι πιο συνειδητή τώρα του "επηρεάζομαι από κάτι", αλλά συχνά το αντιλαμβάνομαι μόνο μετά αφού έχω πέσει σε αυτό. Από την άλλη πλευρά, όταν μπορώ αμέσως να επιλέξω να το αφήσω να πάει και να ζήσω σε παραίτηση, έχω απολύτως επίγνωση των δυνατοτήτων μου για να επιλέξω τη ζωή που δημιουργώ.

Οι ενέργειες που οδηγούν στο σήμερα ήταν πολύ έντονες, γρήγορες, με σύγχυση, αναστάτωση και μετασχηματισμό. Η Ψυχή μας μας καλεί, ενώ το εγώ μας μας τραβάει από το μανίκι. Η διαδικασία μας της ανέλιξης έχει αρχίσει, και όπως όλες οι διαδικασίες, το πιο δύσκολο μέρος είναι να απελευθερωθούμε από την αδράνεια.

Έτσι, πρέπει να κάνουμε κάτι διαφορετικό κάθε μέρα. Ο πατέρας μου συνήθιζε πάντα να λέει: "Μελέτη καιρό, μελέτη λάθος." Έλεγε επίσης, «Κάνε κάτι, ακόμα κι αν είναι λάθος." Αυτό που εννοούσε με αυτό είναι ότι μπορούμε να κολλήσουμε στη προσπάθεια να είμαστε πάντα σωστοί. Εάν κάνουμε κάποιο λάθος, αν έχουμε επικεντρωθεί σε φόβο, και πάλι, είναι εντάξει. Το σημαντικό πράγμα είναι ότι έχουμε πιάσει τον εαυτό μας-τελικά!

Είναι το εγώ μας, που θέλει να είναι πάντα σωστό γιατί η ψυχή μας αντηχεί πέρα από κάθε πολικότητα. Ως εκ τούτου, δεν υπάρχει σωστό ή λάθος. Υπάρχει μόνο δράση. Είναι μέσω της δράσης που μαθαίνουμε, και μαθαίνουμε, όπως πάμε. Δημιουργούμε την ανέλιξη μας! ΚΑΙ, εμείς τη δημιουργούμε ΤΩΡΑ!

Ευτυχισμένο 10-10-2010

Είχα ξεχάσει εντελώς ότι το είχα γράψει αυτό. Στην πραγματικότητα, είχα ξεχάσει ότι είχα ακόμη και αυτή την εμπειρία. Το γράφω αυτό τώρα για να υπενθυμίσω σε όλους μας ότι πρέπει να έχουμε υπομονή με αυτή τη διαδικασία της ανέλιξης. Η ανυπομονησία δημιουργεί θυμό και ο θυμός ​​δημιουργεί φόβο. Στη συνέχεια, ο φόβος μειώνει τη συνείδησή μας και βάζει τη διαδικασία της ανέλιξης μας σε αναμονή μέχρι να μπορούμε να επιστρέψουμε στην αγάπη, την ανεπιφύλακτη αγάπη!

Το μονοπάτι της ανέλιξης είναι στρωμένο με υπομονή. Είμαστε συνηθισμένοι να σκεφτόμαστε σε ανθρώπινο χρόνο, αλλά πραγματικά (με την ενέλιξη) φεύγουμε από το χρόνο. Έτσι, η σκέψη στο "χρόνο" μας συνδέεται με το 3Δ παράδειγμα από το οποίο προσπαθούμε να απελευθερωθούμε. Στην πραγματικότητα, το να «προσπαθούμε» δημιουργεί, επίσης, θυμό, ο οποίος μειώνει τη συνείδησή μας.

Πολλοί άνθρωποι έχουν ρωτήσει τους Αρκτούριους, "Τι μπορώ να κάνω για να διευκολυνθεί η ανέλιξη μου;" Οι Αρκτούριοι δίνουν πάντοτε την ίδια απάντηση, "Κάνε ό, τι αγαπάς!" Η αγάπη είναι μια δράση όπου αφήνουμε κάτι να προχωρήσει γιατί η αγάπη βασίζεται στη πίστη και τη παράδοση. Αν δεν μπορούμε να παραδοθούμε στην αγάπη μας, σταματάμε λόγω έλλειψης σταθερής σύνδεσης.

Όσοι από εσάς είστε σε μια σχέση αγάπης με κάθε ον-σύζυγο, παιδιά, φίλο, ζώο, κήπο, δουλειά, δημιουργική εργασία-γνωρίζετε ότι θα πρέπει να κρατήσετε τη καρδιά σας συνδέδεμένη με την αγάπη αυτή, προκειμένου να τη διατηρήσετε. Με τον ίδιο τρόπο, θα πρέπει να κρατήσουμε τη καρδιά μας συνδεδεμένη με τη διαδικασία της ανέλιξης μας.

Είναι χρήσιμο να γράψετε εμπειρίες σας της ανέλιξης, δεδομένου ότι μπορεί να ξεχαστείτε στους αγώνες της καθημερινής ζωής. Τότε, μια μέρα, όταν αισθάνεστε σαν να μην είχατε ποτέ ένα "πραγματικό σημάδι" της ανέλιξης σας, μπορείτε να σκοντάψετε σε ένα όνειρο ή έναν διαλογισμό ή σε μια σύντομη στιγμή που περάσατε πριν χρόνια για να επιβεβαιώσετε ότι ανεβαίνετε. Στη συνέχεια, μπορείτε να μάθετε την υπομονή.

Επιπλέον, ακριβώς όπως χρειάζεστε να περάσετε "χρόνο" με το σύντροφό σας, θα θυμάστε ότι θα πρέπει να περάσετε λίγο χρόνο με τον εαυτό σας σε ένα μέρος ή μια κατάσταση που ΑΓΑΠΑΤΕ. Αυτό είναι ό, τι είμαι έτοιμη να κάνω. Μου αρέσει να είμαι στις σεκόγιες, έτσι εκεί είναι που θα πάω με τον άντρα μου.

Δεν ξέρω πόσο θα είμαι σε θέση να δημοσιεύω στο Blog, καθώς το Διαδίκτυο είναι συνήθως φτωχό. Ωστόσο, εγώ στείλω σε όλους σας την ανεπιφύλακτη αγάπη μου και την αίσθηση της ύπαρξης στη Φύση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου