Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2013

Πλειάδεια/Γήινη Συμμαχία – Η επιστροφή του Mytre











Έχω κληθεί πίσω στο πλοίο για απολογισμό. Ενώ θα είμαι εκεί, θα αμφι-μεταφερθώ επίσης για να επισκεφθώ τη Mytria στη πατρίδα μας. Έχω ενημερώσει τη Sandy και τον Jason ότι η παρουσία μου δεν θα εμφανίζεται ως προσιτή, αλλά θα είμαι σε θέση να επικοινωνήσω, αν με χρειαστούν. Είναι πλέον καιρός για αυτούς να αποκτήσουν κάποια ανεξαρτησία στη πνευματική τους αφύπνιση και για μένα να επιστρέψω σε ανώτερες εκφράσεις του ΕΑΥΤΟΥ μου.

Η διατήρηση της κύριας ουσίας μου σε αυτή τη χαμηλή συχνότητα της τέταρτης διάστασης αυτής της πραγματικότητας είναι αρκετά άβολη. Όπως και η Mytria, έχω χαμηλώσει τη συνείδησή μου, ακόμη περισσότερο στις φυσικές εκφράσεις μου. Ναι, τόσο η Sandy όσο και ο Jason είναι και οι δύο εκφράσεις μου, επειδή είναι Θεία Συμπληρώματα. Ως εκ τούτου, όπως ακριβώς το Θεικό μου Συμπλήρωμα η Mytria και εγώ είμαστε ένα Ον, η Sandy και ο Jason είναι ένα ον. Ωστόσο, φορούν σήμερα δύο διαφορετικά σώματα επειδή είναι πολωμένοι στην ανδρική και γυναικεία έκφρασή τους.

Μου λείπει πολύ η Mytria, και σε αυτήν λείπω επίσης. Έχουμε, βέβαια, επικοινωνία πέρα από το χρόνο / χώρο, αλλά χρειάζεται να ενωθούμε πάλι. Ως εκ τούτου, επιστρέφω στο πλοίο για μια πρώτη απολογιστική συνάντηση με τον αγαπημένο Αρκτούριο μέντορα μου για το "χρόνο" μου στην τρίτη / τέταρτη διαστατική Γη. Στη συνέχεια, θα πάω στο χωριό μας που βρίσκεται σε ανέλιξη σε μια αρχαία έκδοση των Πλειάδων για να επισκεφθώ τη Mytria.

Μέχρι στιγμής, έχω πει κατά κύριο λόγο την ιστορία μου σε παρελθόντα χρόνο, αλλά τώρα στρέφομαι προς ενεστώτα χρόνο, όπως εμείς (εγώ και όποιος διαβάζει αυτά τα μηνύματα) έχουμε έρθει μέχρι τη στιγμή που η Γη βρίσκεται στο κατώφλι της υψηλότερης της έκφρασης. Πέρα από τα όρια τουχρόνου της Γης η Πλειάδεια κοινότητά μας είναι, επίσης, στο κατώφλι της ανέλιξης της στη πέμπτη διάσταση.

Προχωρώντας σε αυτή την υψηλότερη διάσταση, θα μας ελευθερώσει από τη συνεχή απειλή των Γαλαξιακών πολέμων με τα μέλη του Γαλαξία που εξυπηρετούν τον εαυτό τους που διεξάγεται κατά τη διάρκεια της εν λόγω χρονογραμμής. Είμαι ευτυχής να πω ότι κατά τη διάρκεια αυτής της ιστόρησης οι τότε εχθροί μας, κυρίως οι Δρακονιανοί, τώρα είναι σύμμαχοί μας. Ωστόσο, αυτή η συμμαχία συνέβη επειδή εμείς οι ​​Πλειάδιοι είμασταν σε θέση να ανεβάσουμε τη κοινότητά μας σε μιακατάσταση της συνείδησης.

Στη συνέχεια, μέσα σε αυτή την κατάσταση της συνείδησης μπορέσαμε να προάγουμε τη κοινωνία μας στη κατάσταση της συνείδησης που θα μπορούσαμε να είμαστε σύμμαχοι με τους Αρκτούριους, που μας έχουν διδάξει πολλά. Τώρα, εμείς οι Πλειάδιοι χρησιμεύουμε ως οδηγοί για εκείνους που ενσαρκώθηκαν στη Γη, κατά τη διάρκεια της χρονογραμμής σας. Ωστόσο, οι χρονογραμμές δεν είναι ποτέ στατικές και απείρως είναι στη διαδικασία της κατασκευής και την εκ νέου κατασκευής.

Επιπλέον, υπάρχουν μυριάδες εκδοχές της πραγματικότητας που τρέχουν κατά μήκος διαφόρων φασμάτων συχνοτήτων, και κάθε μία από αυτές τις εκδόσεις της ίδιας πραγματικότητας αντιπροσωπεύει διαφορετικές καταστάσεις της συνείδησης. Θα δείτε ότι είναι η κατάσταση της συνείδησης σας που σας επιτρέπει να "συνδεθείτε" και να βιώσετε κάθε δεδομένη συχνότητα της πραγματικότητας.

Η επιστροφή της Mytria και εμένα στη χρονογραμμή στην οποία ο κόσμος που ήταν πατρίδα μας έχει μεγάλη δυσκολία με την ανέλιξη θα μας προετοιμάσει για να βοηθήσουμε καλύτερα τη Γαία. Επιπλέον, αν μπορούμε να ανεβάσουμε τη συγκεκριμένη έκδοση στην πέμπτη διάσταση, θα επεκτείνει επίσης το φάσμα συχνοτήτων των Πλειάδων στη χρονογραμμή σας.

Με άλλα λόγια, όλες οι πραγματικότητες είναι ελεύθερης ροής και είναι σε θέση να στραφούν σε υψηλότερες εκφράσεις. Στην πραγματικότητα, η ανέλιξη της Γης στην πέμπτη διάσταση είναι ένα συστατικό μιας γαλαξιακής ανέλιξης, ​​η οποία αποτελεί συνιστώσα της συμπαντικής ανέλιξης. Όπως και μια πέτρα που ρίχνεται σε μια λίμνη δημιουργεί πολλούς κύκλους στο νερό, η ανέλιξη ενός μικρού πλανήτη δημιουργεί τεράστιους κυματισμούς στη κοσμική θάλασσα.

Στην πραγματικότητα, η Γη είναι ο ακρογωνιαίος λίθος μιας καθολικής επιτάχυνσης στην επόμενη οκτάβα πρωτογενούς διαστάσεως ύπαρξης. Βλέπετε κάθε πλανήτης, γαλαξίας και σύμπαν έχει ένα τεράστιο φάσμα λειτουργίας. Επίσης, όλη η πραγματικότητα είναι πολυδιάστατη και ταυτόχρονα αντηχεί σε πολλές συχνότητες εντός του ΤΩΡΑ του ΕΝΟΣ. Η εξέλιξη κάθε δεδομένου σύμπαντος καθορίζεται από την συλλογική "πρωτογενή διάστασης  ύπαρξη", που είναι η διάσταση στην οποία το μεγαλύτερο ποσοστό των μορφών ζωής απηχούν.

Η Γη είναι ο ακρογωνιαίος λίθος, επειδή η πρωτογενής διάστασης  ύπαρξη εξακολουθεί να είναι η τρίτη / τέταρτη διάσταση. Επίσης, η Γαία είναι ένας πλανήτης στο οποίο τα μέλη από μυριάδες διαφορετικά πλανητικά και γαλαξιακά μέλη έχουν πάρει μορφή στη τρίτη και τη τέταρτη διάσταση της πλανητικής της μορφής. Επίσης, δεδομένου ότι τόσες πολλές γαλαξιακές κοινωνίες έχουν «μεταναστεύσει» σε αυτόν τον κόσμο, εμπλέκονται πολύ στην εξέλιξη της Γης μετά από πολύ καιρό που η γαλαξιακή κοινωνία τους άφησε την Γη.

Εμείς οι Πλειάδιοι, καθώς και άλλα Γαλαξιακά μέλη ήρθαμε στη Γη, όταν ήμασταν νεότερες κοινωνίες. Επειδή ήμασταν νέοι, κάναμε πολλά λάθη και στην πραγματικότητα προκαλέσαμε μεγάλη ζημιά στη Γαία και τους κατοίκους της. Ως εκ τούτου, εμείς, καθώς και άλλα μέλη του Γαλαξία, βοηθούν τη Γαία κατά τη διάρκεια της ανέλιξης της. Μπορούμε να το κάνουμε τώρα, γιατί έχουμε ανεβάσει τη κύρια κατάσταση της συνείδησής μας στην πέμπτη διάσταση και πιο πέρα​​. Οι Αρκτούριοι είναι μέντορες μας, καθώς είναι «κοσμική ειδικότητα" τους να βοηθούν τους ανθρώπους και τους πλανήτες στα πρόθυρα της ανέλιξης.

Έχω μια καλύτερη κατανόηση του τρίτης διαστάσεως μυαλού από την εργασία με τη Sandy και τον Jason. Ως εκ τούτου, έχω μεγάλη συμπάθεια για το ποσό της σύγχυσης που μπορεί να έχετε σχετικά με αυτό που μόλις σας εξέθεσα. Ως εκ τούτου, θα διαθέσω χρόνο για να σας μιλήσω σχετικά με την έννοια του απείρου. Το Άπειρο είναι δύσκολο να εξηγηθεί, δεδομένου ότι είναι πέρα ​​από κάθε τρίτης διάστασης διανοητικό κατασκεύασμα. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να μιλήσω με μεταφορές. Στην πραγματικότητα, η εκμάθηση της εικονιστικής γλώσσας είναι ένα τεράστιο στοιχείο της μάθησης να μεταφράζετε την ανώτερου επιπέδου Γλώσσα φωτός στην τρίτης διαστάσεως γλώσσα.

Το Άπειρο είναι παρόμοιο με ένα τεράστιο κύκλο που δεν έχει αρχή ούτε τέλος. Ως εκ τούτου, αυτός ο κύκλος ήταν πάντα και θα είναι πάντα. Το Άπειρο δεν δεσμεύεται από οποιαδήποτε τρίτης διαστάσεως δομή, όπως χρόνος, χώρος, πολικότητα ή περιορισμός. Το άπειρο είναι! Το Άπειρο δεν πρόκειται να γίνει κατανοητό, ιδιαίτερα μέσω της 3Δ σκέψης. Αντ 'αυτού, πρέπει να γίνει δεκτό και να το αισθανθείτε. Ναι, μπορείτε να αισθάνεστε πραγματικά το άπειρο μέσα στις υψηλότερες καταστάσεις της συνείδησής σας, αλλά δεν είναι ένα συναίσθημα που μπορεί να εκφραστεί με τη γλώσσα του φυσικού κόσμου. Μπορεί να γίνει μόνο αισθητό, και μπορεί να γίνει αισθητό μόνο τη στιγμή που θα το δεχτείτε.

Μέσα σε αυτόν τον κύκλο του απείρου είναι αμέτρητοι μικρότεροι κύκλοι που αντιπροσωπεύουν όλες τις μορφές της ζωής που εκδηλώνεται στις πραγματικότητες στις οποίες υπάρχει μορφή. Στους χαμηλότερους κύκλους συχνοτήτων, η μορφή είναι στατική και συχνά πολωμένη, όπως με τη Γη. Αντίθετα, στις υψηλότερης συχνότητας πραγματικότητες οι μορφές αλλάζουν σε διαφορετικές εκφράσεις σε διαφορετικές συχνότητες και διαστάσεις. Στους τρίτης / τέταρτης διαστάσεως κόσμους, όπως η Γη υπάρχει χρόνος, και το ταξίδι μέσα στο χώρο χρειάζεται χρόνο για να ολοκληρωθεί.

Στους ανώτερης συχνότητας κόσμους, ο χρόνος δεν είναι διαδοχικός όπως στη 3Δ Γη. Ο χρόνος είναι ευμετάβλητος και λειτουργεί περισσότερο ως μια διεύθυνση ή θέση μιας δεδομένης πραγματικότητας, παρά μια πραγματική εμπειρία. Με άλλα λόγια, μπορώ να πω ότι ο Πλειάδειος κόσμος μου ήταν πολύ, πολύ καιρό πριν σε σχέση με το σημερινό κόσμο σας. Ωστόσο, από τη στιγμή που ανεβάσαμε τη κοινότητά μας στην άχρονη πέμπτη διάσταση, είμαστε πέρα από το χρόνο και ζούμε στο ΤΩΡΑ.

Όταν επισκέπτομαι τη Mytria, βρίσκεται σε μια πραγματικότητα στα πρόθυρα της απελευθέρωσης του χρόνου, ακριβώς όπως και η Γη βρίσκεται στα πρόθυρα της απελευθέρωσης του χρόνου. Όπως συνδυάζουμε τις ανελίξεις μας, παρόλο που σύμφωνα με τον 3Δ χρόνο σας η ανέλιξη μας συνέβη πολύ καιρό πριν, μπορούμε να θυμηθούμε και να επανεξετάσουμε όσα μάθαμε κατά τη διάρκεια της Πλειάδειας ανέλιξη μας για να βοηθήσουμε καλύτερα τη Γαία. Ωστόσο, να θυμάστε ότι εμείς οι Πλειάδιοι, μαζί με τους Αρκτούριους και άλλα μέλη της Γαλαξιακής Οικογένεια μας έχουμε βοηθήσει τη Γη εδώ και εκατομμύρια χρόνια.

Επίσης, δεδομένου ότι η κοινωνία μας είναι ελεύθερη χρόνου μπορούμε να βοηθήσουμε τη Γαία ένα εκατομμύριο χρόνια πριν και, επίσης, να την βοηθήσουμε στο δικό σας ΤΩΡΑ. Το κάνουμε αυτό εισερχόμενοι στο κύκλο του απείρου για να βρούμε τη κατάλληλη "Διεύθυνση του χρόνου" να εισέλθουμε σε μία, ή και σε δύο, χρονογραμμές της Γης. Είμαστε επίσης σε θέση να χρησιμοποιήσουμε το κύκλο του απείρου για να εισέλθουμε στη χρονογραμμή της Πλειάδειας ανέλιξης. Μπαίνουμε σε αυτό το απείρως περιστρεφόμενο κύκλο με τη πρόθεσή μας στην αίσθηση της εποχής που θέλουμε να ζήσουμε. Τότε  επιτρέπουμε σε αυτή την αίσθηση να μας συνδέσει με το χρόνο / χώρο αυτής της θέσης.

Μην ανησυχείτε αν ακόμα συγχέετε το μήνυμά μου, αφού ταξιδεύουμε μέσα στο χρόνο από τότε που γίναμε πέμπτης διαστάσεως. Ευτυχώς, όπως θυμάστε τον αληθινό ΕΑΥΤΟ σας που φοράει το γήινό σας όχημα, θα καταλάβετε τι λέω. Θα το καταλάβετε γιατί θα θυμάστε τις περιπέτειες του πολυδιάστατου ΕΑΥΤΟΥ σας. Έτσι, ο υψηλότερων διαστάσεων ΕΑΥΤΟΣ σας θα υπενθυμίσει στο βασισμένο στο όρια του χρόνου τρίτης διαστάσεως εαυτό σας, αυτό που ξέρετε ήδη.

Πήρα ακριβώς τον Jason και τη Sandy σε ένα μακρύ, διαδοχικό ταξίδι μέσα στην τέταρτη διάσταση. Έτσι, πριν σας πω πώς θα επιστρέψω στο πλοίο θέλω να ξέρετε ότι το ταξίδι μέσα από την τέταρτη διάσταση ήταν μεγάλο, διότι η τέταρτη διάσταση εξακολουθεί να κυβερνάται από το χρόνο. Ο παρεχόμενος χρόνος στη τέταρτη διάσταση είναι πολύ ταχύτερος από ό,τι στη τρίτη διάσταση, αλλά η ζωή τρέχει ακόμα σε έναν διαδοχικό, με χρονικά όρια τρόπο. Ως εκ τούτου, χρειάζεται χρόνος για να περάσετε από κάθε υπο-επίπεδο της τέταρτης διάστασης, μέχρι να φτάσετε στη λιγότερο πολωμένη πραγματικότητα του πνευματικού υποεπιπέδου.

Λοιπόν, πώς μπορώ να επιστρέψω στο πλοίο; Αλλάξω απλώς τα κανάλια στον ολογραφικό προβολέα του εγκεφάλου μου. Έχω επεκτείνει τη συνείδησή μου στην τρίτη / τέταρτη διάσταση, έτσι ώστε τα πρότυπα του νου μου μπορούν να έχουν απήχηση στο τέταρτης διαστάσεως όχημα που μοιράζεται από μια από τις εκφράσεις του εαυτού μου, τον Jason ή τη Sandy, που φορούν τα φυσικά τους γήινα οχήματα.

Για να επιστρέψω στο πλοίο επεκτείνω απλά τη συνείδησή μου πίσω στην πέμπτη διάσταση και πέρα​​, ώστε να μπορώ να ανεβάσω τα πρότυπα του νου μου πίσω στο όχημα που με περιμένει στο πλοίο στο θαλαμίσκο διαλογισμού.

Η πραγματικότητα μου όπου βοηθώ τους Sandy και Jason εξακολουθεί να υφίσταται, αλλά είμαι «αποσυνδεδεμένος» από τον εν λόγω χρόνο/χώρο και επιστρέφω στην υψηλότερη συχνότητα του πολυδιάστατου ΕΑΥΤΟΥ μου. Μέσα σε αυτή την έκφραση του εαυτού μου, θα είμαι απαλλαγμένος από τα κατώτερα επίπεδα της συνείδησης μου. Έτσι, θα είμαι σε θέση να συγχωνευθώ πλήρως τόσο με τον Αρκτούριο όσο και με τη Mytria. Επιπλέον, ο Jason και Sandy θα έχουν χρόνο για να αφομοιώσουν ό, τι τους δίδαξα.

Ως εκ τούτου, αφήνω την 3Δ πραγματικότητα σε παύση να βιωθεί από την πλευρά εκείνων που πιστεύουν ότι ο κόσμος τους είναι "πραγματικός". Εν τω μεταξύ, εγώ θα επιστρέψω τη κυρίαρχη μου κατάσταση της συνείδησης με τον Πολυδιάστατο εαυτό μου στο διαστημόπλοιο. Εγώ δεν πάω πουθενά. Απλώς αλλάζω τα κανάλια. Όταν αλλάζετε τα κανάλια στην τηλεόρασή σας τα άλλα κανάλια δεν εξαφανίζονται. Είναι ακόμα εκεί, αλλά δεν τα παρακολουθείτε. Έτσι, δεν είναι ένα μέρος της πραγματικότητας σας.

Αν είχατε μία πολύ εξελιγμένη τηλεόραση και μια πολύ μεγάλη οθόνη μπορείτε να παρακολουθήσετε όλα τα κανάλια ταυτόχρονα. Ωστόσο, θα πρέπει η πολυδιάστατη συνείδησή σας να είναι σε θέση ταυτόχρονα να αντιλαμβάνεται και να αλληλεπιδρά με περισσότερα από ένα κανάλια / πραγματικότητα εντός του ίδιου ΤΩΡΑ. Μόλις επιστρέψετε στο 5Δ συχνότητας πολυδιάστατο ΕΑΥΤΟ σας, σταδιακά θα θυμάστε πώς να διατηρήσετε συνεχή επαφή με περισσότερες από μία από τις μυριάδες πραγματικότητες σας.

Επιστρέφω στο πλοίο ΤΩΡΑ και θα συνεχίσω τις επικοινωνίες μου από εκεί. Είμαι βέβαιος ότι η επίσκεψή μου στον Αρκτούριο θα με βοηθήσει να ενεργοποιήσω παλιά αρχεία μνήμης που έχουν μείνει κενά από το μεγάλο τμήμα μου στο χρόνο και στο χώρο της 3Δ Γης. Επίσης, η συνάντηση μου με τη Mytria θα ανοίξει τη καρδιά μου και να ανανεώσει τη ψυχή μου.

Mytre


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου