Παρασκευή, 9 Αυγούστου 2013

Πλειάδεια Ανέλιξη – Μέρος 4ο: Μόνο εάν το πιστεύεις








Μόνο εάν το πιστεύεις

Ο Mytre μιλάει:

Φαίνεται ότι δεν μπορούμε να φύγουμε για τη Γη σε σύντομο χρόνο. Ωστόσο, δεν είναι η έννοια του χρόνου ανύπαρκτη σε μία 5Δ πραγματικότητα;

"Μόνο αν μπορείς να το πιστέψεις», απάντησε η πάντα παρούσα φωνή της ανώτερης έκφρασής μου, του Αρκτούριου.

Είχα τελικά συμβιβαστεί με το γεγονός ότι εγώ πραγματικά αξίζω η ανώτερή μου έκφραση να είναι ο Αρκτούριος που ήταν ο οδηγός μου από την αρχή του ταξιδιού. Γιατί είχα αντισταθεί στο γεγονός ότι ήμουν ο Αρκτούριος; Τι, δεν υπάρχει απάντηση από την Αρκτούρια φωνή; Υποθέτω ότι το ανθρωποειδές μου πρέπει να λάβει κάποια αναγνώριση και αυτό.

«Συμφωνούμε», είπε ο Αρκτούριος.


Αχ, η εσωτερική φωνή επιστρέφει για να επιβεβαιώσει ότι έχω καταλάβει για τον εαυτό μου.

"Ποτέ Η φωνή ποτέ δεν φεύγει. Πώς μπορώ να φύγω αν είμαι εσύ; Σκέφτεσαι με 3Δ τρόπο πάλι; "με πείραξε ο Αρκτούριος.

Ναι, φυσικά. Η ανώτερή μου έκφραση δεν μπορεί ποτέ να φύγει. Στην πραγματικότητα, τώρα που είμαστε πεμπτοδιάστατοι, αφήνοντας δεν σημαίνει, "φύγει" αντ 'αυτού, αφήνοντας σημαίνει ότι κάποιο πρόσωπο, τόπος ή πράγμα κινείται μακριά από την κυρίαρχη κατάσταση της συνείδησής μας. Κάθε φορά που θέλουμε να επιστρέψουμε στην εν λόγω εμπειρία της πραγματικότητας, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επικεντρώσετε απλώς τη προσοχή και τη πρόθεσή μας για τους φωτεινούς κώδικες και τα πρότυπα πλέγματος αυτής της πραγματικότητας.

Στη πραγματικότητα, δημιουργώντας το πλέγμα μας για το ναό και την κοινότητά μας είναι ο τρόπος με τον οποίο οι φίλοι μας, το επιλεγμένο Θείο ζευγάρι συμπληρωμάτων από τη μελλοντική χρονογραμμή των Πλειάδων θα μας βοηθήσει. Όταν είναι ενωμένοι σε ένα ανδρόγυνο καλούνται Shinarius, με Shinara να είναι το θηλυκό και Shinar το αρσενικό.

Ο Shinarius μου θύμισε ότι οι κωδικοί φωτός αντιπροσωπεύουν τις σκέψεις μας, ενώ τα σχέδια πλέγματος είναι τα αισθήματα / συναισθήματα αυτής της εμπειρίας. Οι φωτεινοί κώδικες και τα πρότυπα πλέγματος αντιπροσωπεύουν τις συντεταγμένες για κάθε εμπειρία που έχουμε "σώσει" στην πολυδιάστατη μνήμη μας. Σε αντίθεση με τη 3Δ μνήμη μας, όπου τραυματικά γεγονότα έρχονται προς τα εμπρός, όταν δεν τα περιμένουμε, η πολυδιάστατη μνήμη είναι απαλλαγμένη από όλες τις πολικότητες. Στην πραγματικότητα, θα παραθέσω τώρα τι έχει μάθει η Mytria και έχω από τον Shinarius.

«Η Πολυδιάστατη σκέψη και η μνήμη σας είναι προσβάσιμες μέσω του εσωτερικού πολυδιάστατου βιολογικού υπολογιστή σας, που είναι γνωστός ως το μυαλό σας. Ακριβώς όπως οι ντεμοντέ υπολογιστές είχαν ένα προστατευτικό ιών, το πολυδιάστατο μυαλό σας σαρώνει συνεχώς μέσα από τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας για οποιαδήποτε σκέψη ή συναίσθημα που βασίζεται στο φόβο.

"Από την άλλη πλευρά, όπου ο τρίτης/τέταρτης σας διαστάσεως βιολογικός υπολογιστής, γνωστός ως το μυαλό σας, ήταν προγραμματισμένος να αρχειοθετήσετε τα με βάση το φόβο συναισθήματα, έτσι ώστε δεν θα είστε συγκλονισμένοι από όλο το φόβο γύρω σας. Έτσι, αν ποτέ θα μπορούσατε να κινηθείτε πέρα από το φόβο σας για την επιβίωσή σας, συχνά γνωστό ως κατάθλιψη και/ή άγχος, θα μπορούσατε να τραβήξετε αυτά τα αρχεία και να τα διαγράψετε.

"Δυστυχώς, τα αρχεία σε αυτή τη συχνότητα ήταν πολύ κατεστραμμένα και δεν μπορούσατε να τα απελευθερώσετε πλήρως χωρίς εκ νέου κωδικοποίηση. Έτσι, συχνά ήταν καλύτερο να αφήσετε πολλά αρχεία με βάση το φόβο βαθιά αρχειοθετημένα και όχι να τα τραβήξετε μέσα στο σύστημα, όπου μπορούσαν να μολύνουν άλλα αρχεία με το μολυσματικό στοιχείο του φόβου.

"Από την άλλη πλευρά, o πολυδιάστατoς υπολογιστής του εγκεφάλου σας αποκαλύπτει αμέσως κάθε ίχνος φόβου στην κυρίαρχη κατάσταση συνείδησης σας ώστε να μπορείτε να το ακτινοβολήσετε αμέσως με την ανεπιφύλακτη αγάπη και να το αφήσετε από τη συνείδησή σας. Αυτό δεν σημαίνει ότι ένα 5Δ Ον δεν έχει προκλήσεις. Εάν θέλατε με ασφάλεια να μείνετε στον 5Δ κόσμο στο σπίτι σας, δεν θα υπήρχε ο φόβος.

"Ωστόσο, οι περισσότεροι από εμάς, όπως εμείς από την προηγμένη Πλειάδεια χρονογραμμή μας, έχουμε προσφερθεί εθελοντικά να βοηθήσει στις χαμηλών συχνοτήτων χρονογραμμές αυτούς που είναι έτοιμοι να ανεβούν σε υψηλότερη συχνότητα του πολυδιάστατου φασματός τους. Επίσης, πολλοί από εμάς εθελοντικά βοηθάμε στη σταθεροποίηση ενός κατωφλιού πεμπτοδιαστασιακής πραγματικότητας, όπως στην κατάστασή σας. Εξ ου και η Ελοχίμ Alycone, καθώς και ο Αρκτούριος και ο ΕΑΥΤΟΣ μας σας βοηθούν μέχρι η κοινότητά σας μπορέσει να σταθεροποιηθεί. "

«Ναι», απάντησα, "Θυμάμαι όταν για πρώτη φορά μετετράπηκα σε μία 5Δ μορφή στο πλοίο. Είχα ακόμη πολλά να μάθω, αλλά ευτυχώς, είχα τον Αρκτούριο να με βοηθήσει. Λίγο ήξερα ότι ο Αρκτούριος ήταν μια υψηλότερη έκφραση του πολυδιάστατου ΕΑΥΤΟΥ μου; Δεν είναι απορίας άξιο το ότι ο Αρκτούριος φάνηκε να εμφανίζεται οπουδήποτε και οποτεδήποτε χρειαζόμουν κάποια καθοδήγηση.

"Θα πρέπει να βρω έναν τρόπο για να στείλω αυτό το μήνυμα στη συνείδηση ​​των νέων ανελιχθέντων στην κοινότητά μας. Ήδη, υπάρχουν υπαινιγμοί του φόβου και της καθόδου. Αν δεν τις καταστείλουμε, τότε η συχνότητα της πραγματικότητας μας θα πέσει έξω από την πέμπτη διάσταση. "

«Ναι», απάντησε το ανδρόγυνο Ον Shinarius. "Στην πραγματικότητα, ο σκοπός της ανέλιξης σε ένα κατώφλι πέμπτης διαστάσεως εκδοχής της πραγματικότητας είναι να ενσωματωθεί πλήρως το πολυδιάστατος βιολογικός υπολογιστής στο φωτεινό δίκτυο του Φωτεινού Σώματος.

"Δυστυχώς, πολλά από τα μέλη της πρόσφατα εναληφθήσας κοινότητας μπορεί να μην γνωρίζουν ότι στην πραγματικότητα ζουν στο κατώφλι της πέμπτης διάστασης. Αυτή η έλλειψη συνειδητοποίησης είναι η αλήθεια για περίπου τα τρία τέταρτα των μελών της κοινότητάς σας. Αν δεν αλλάξει αυτό το ποσοστό στο 51% σύντομα αυτών που το γνωρίζουν, η κοινότητά σας θα αρχίσει να βυθίζεται και πάλι στην τρίτη / τέταρτη διάσταση και στα χέρια των εισβολέων Δρακονιανών. "

"Μιλώντας για τους Δρακονιανούς», είπα, «ο Franquoix έχει δημιουργήσει μεγάλη αναταραχή στο στρατόπεδο μας. Κατανοώ πλήρως ότι δεν μπορούμε να κρύβουμε σε αυτό το 5Δ κόσμο. Πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα θέματα στα οποία ήδη λειτουργούσαμε και να μάθουμε να αγαπάμε όλους ανεπιφύλακτα. Η απελευθέρωση όλων των φόβων είναι ο σκοπός ενός σε κατώφλι 5Δ κόσμου, όπως ο δικός μας, καθώς και η Νέα Γη που θα πρέπει επίσης να βοηθήσουμε.

"Καταλαβαίνω τώρα γιατί η Mytria και εγώ έπρεπε να συμμετέχουμε συνειδητά στην ανάληψη της Πλειάδειας κοινότητάς μας πριν να μπορέσουμε να βοηθήσουμε εντελώς την  Γαία. Τώρα η Mytria και εγώ έχουμε επίγνωση του γεγονότος ότι η αποστολή μας εδώ είναι να σταθεροποιηθεί το όριο της πραγματικότητας βοηθώντας τα μέλη αυτής της κοινότητας να καταργήσουν όλες τις εμπειρίες και τις αναμνήσεις του φόβου. Αυτή η εμπειρία μας έχει διδάξει ότι είναι ένα πράγμα να ανεβαίνεις στην πέμπτη διάσταση, αλλά ένα άλλο εντελώς διαφορετικό πράγμα να παραμένεις εκεί!

"Η Mytria και εγώ είμαστε πολύ ευγνώμονες για τη βοήθειά σας στη σταθεροποίηση της 5Δ συνείδησης ​​της ομάδας. Ήδη, η συνείδηση ​​κάποιων μελών της Ομάδας μας πέφτει και γίνονται αποπροσανατολισμένοι και πέφτουν στη σύγχυση. Επειδή η συνείδησή τους μειώνεται γίνονται εκτός φάσης με το κατώφλι αυτό του 5Δ κόσμου. "

Ο Shinarius επέστρεψε σε δύο όντα του φωτός, και ο Shinar είπε, "Η Shinara ήσυχα θα πάει  μέσα στο Βιολετί Ναό σας και να βοηθήσει εκεί, ενώ εγώ θα συνδυαστώ με τη κοινότητά σας και θα δώσω βοήθεια σε όσους τη χρειάζονται και μπορεί να την αποδεχθεί. Έχουμε τη δυνατότητα να παρουσιάζουμε τον εαυτό μας σε κάθε άτομο με ένα τρόπο που θα μας εμπιστεύονται αμέσως. Στη συνέχεια, μπορούμε να τους ευθυγραμμίσουμε σιωπηλά με το προσωπικό 5Δ πλέγμα τους, ενώ εμείς, επίσης απαντάμε στις απορίες τους. "

Σε αυτό το σημείο η Shinara πήγε στο ναό και ο Shinar άρχισε να ανακατεύεται με αυτούς στα περίχωρα του Ναού. Ολόκληρη η κοινότητα μας ήταν εδώ τώρα για να δώσει άνεση μεταξύ τους και να δημιουργήσουν την απαραίτητη οκτάβα της συνείδησης ενότητας, έτσι ώστε θα μπορούσαμε να διατηρήσουμε τη 5Δ απήχηση μας. Μπορούσα να δω ότι ο Shinar πήγε πρώτα στους ίδιους τους ανθρώπους που είχα δει ότι είχα τη μεγαλύτερη δυσκολία για να τους δώσω προσωπική βοήθεια. Ήξερα ότι και η Shinara έκανε το ίδιο στο εσωτερικό του ναού.

Τα μέλη της κοινότητας μας που είχαν τη μεγαλύτερη δυσκολία στο να κατέχουν την 5Δ απήχησή τους πήγαν στον Βιολετί Ναό. Εκεί η Ελοχίμ Alycone και η Shinara διδάσκουν την  Mytria και και την Alycia πώς να χρησιμοποιούν τη Βιολετί φλόγα για να μετατρέψουν κάθε 3/4 διαστάσεων κρυμμένους φόβους σε 5Δ ανεπιφύλακτη αγάπη.

Με τον ίδιο τρόπο, ο Αρκτούριος και ο Shinar βοηθούν τον Almon και εμένα να καθοδηγήσουμε τα άτομα που διαμένουν στη περιοχή του Ναού. Από το θάνατο και την αναγέννηση του Almon κατά τη διάρκεια της ανύψωσης του Ναού έχει γίνει ένα νέο πρόσωπο. Αυτός δεν αισθάνεται πλέον σαν να είναι η σκοτεινή μου πλευρά, επειδή ο ίδιος έχει ανακαλύψει και χρησιμοποιεί το δικό του εσωτερικό φως.

Ακριβώς όπως η Alycia θα αναλάβει τη θέση της Mytria ως Φύλακας της Βιολετί Φλόγας, ο  Almon θα αναλάβει τη θέση μου στην ηγεσία της κοινότητας. Μόλις αυτή η αλλαγή έχει ολοκληρωθεί, η Mytria και εγώ θα επιστρέψουμε στο μακρινό μέλλον για να βοηθήσουμε την ενελισσόμενη Γη.

Σκεφτόμουν ότι θα επισκεφθώ τον Franquoix μόλις ανέτειλε ο ήλιος, όταν ένιωσα να στέκεται πίσω μου.

"Μήπως θέλεις να μιλήσουμε ;" ρώτησε.

Γύρισα και τον κάλεσα να καθίσει ή να σταθεί δίπλα μου.

"Θα καθίσω», απάντησε.

"Είμαι ευτυχής που τηλεπαθητικά διαπίστωσες ότι ήθελα να μιλήσω μαζί σου. Είχες πάντα τηλεπάθεια ή είναι αυτό μια νέα δεξιότητα από την ανάληψή σου; "ρώτησα.

«Για καιρό επικοινωνώ με αυτό τον τρόπο, και δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με τον όρο Ανάληψη."

"Με την ανάληψή εγώ απλά εννοώ ότι και εσύ, επίσης, έχεις επεκτείνει τη συνείδησή σου με τη συχνότητα με την οποία μπορείς να ζήσεις αυτή τη συχνότητα της πραγματικότητας."

"Ναι, αυτό είναι που υποπτευόμουν," ήταν μόνο η απάντησή του.

Αποφάσισα να μπω στον πυρήνα του θέματος, αφού πιθανόν ήδη ήξερε τι ήθελα να του πω, "Καθώς έχεις προφανώς επίγνωση, ορισμένα από τα μέλη της κατασκήνωσης μας, έχουν δυσκολία στην απελευθέρωση εννοιών διαχωρισμού σε φίλο εναντίον του εχθρού. "

"Και εγώ, έχω αυτό το πρόβλημα. Ωστόσο, εσύ είσαι διαφορετικός. "

"Ναι, έρχομαι από ένα μέλλον στο οποίο Δρακονιανοί και Πλειάδειοι είναι ενωμένοι σε αυτό που αποκαλούμε Γαλαξιακή Ομοσπονδία. Στη πραγματικότητα, έχω επιδοθεί και αναπτύξει βαθιά φιλία με πολλούς Δρακονιανούς. Έτσι, δεν έχω κανένα φόβο, και, ως εκ τούτου, κανένα θυμό προς το μέρος σου. "

«Το νιώθω" απάντησε ο Franquoix. «Όταν αισθάνομαι το φόβο τους προς εμένα αυτό με κάνει να θυμώνω, αλλά προσπαθώ να αντισταθώ σε αυτή τη παλιά αντίδραση. Δεν ήμουν εξοικειωμένος με τον τίτλο της Ανάληψης, ​​αλλά η ιδέα έχει εδώ και καιρό μελετηθεί από τους ανθρώπους μας. Ωστόσο, μόνο όσοι έχουν επιλέξει να μάθουν τα αρχαία κείμενα γνωρίζουν αυτό στο σύγχρονο κόσμο μου. "

"Δεν υπάρχουν λάθη ή ατυχήματα σε μία 5Δ πραγματικότητα», είπα. "Έτσι, το σπάσιμο μέσα από το θόλο κατά την ακριβή στιγμή της ανέλιξης μας ήταν για έναν ανώτερο σκοπό. Ήλπιζα ότι εσύ και εγώ θα ανακαλύψουμε μαζί ποιος είναι αυτός ο σκοπός. "

"Είμαι πρόθυμος να ενταχθώ μαζί σου στη προσπάθεια αυτή," απάντησε ο Franquoix.

Του πρότεινα το χέρι μου για να τα σφίξουμε σε συμφωνία, και αυτή τη φορά το πήρε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου