Σάββατο, 3 Αυγούστου 2013

Πλειάδεια Ανέλιξη – Ένας ειδικός Επισκέπτης





Η Πλειάδεια Ανέλιξη – Μέρος 2ο






Ένας Επισκέπτης έκπληξη

Ο Mytre μιλάει:

Η Σελήνη είχε δύσει και ο καθένας κοιμόταν, εκτός από μένα. Ανησυχούσα για την Mytria και τον Almon στο Ναό, αλλά μου είπαν ότι είναι μια χαρά. Ο Ναός τελικά σταθεροποιήθηκε σε μια συχνότητα στην μεσαία περιοχή της πέμπτης διάστασης. Ως εκ τούτου, οι περισσότεροι από τους ανθρώπους εδώ δεν μπορούν να τον δουν. Ευτυχώς, μπορώ να τον δω, οπότε νομίζω ότι θα προσπαθήσω να εισέλθω. Επειδή έχω τώρα μορφή, νομίζω ότι θα ανέβω απλά τις σκάλες και θα μπω από την μπροστινή πόρτα.

Ωστόσο, όπως προσπαθώ να πατήσω το πρώτο σκαλί, το πόδι μου πηγαίνει μέσα από αυτό. Έτσι, δεν είμαι συγχρονισμένος με τη συχνότητα του Ναού ή με τη Mytria. Επειδή έχω έντονα συναισθήματα για τη Mytria, έθεσα την πρόθεσή μου να ευθυγραμμίσω την απήχηση μου με της Mytria. Αμέσως, αισθάνθηκα την Mytria να κάνει το ίδιο, να ευθυγραμμίζει τη συχνότητα της με τη δική μου. Νιώθω μια αίσθηση σχεδόν όπως το άνοιγμα μιας πόρτας ειδόδου και πατάω πάνω στο πρώτο σκαλί.

Είμαι σε θέση να σταθώ στο πρώτο σκαλοπάτι, αλλά νιώθω τον ίδιο το ναό, ή είναι η Ελοχίμ Αλκυόνη που αισθάνομαι; Ακούω τη Mytria να επιβεβαιώνει ότι είναι και τα δύο, αφού ο ναός είναι μια εκδήλωση της Ελοχίμ. Ναι, φυσικά. Αυτό δεν είναι κανονικό κτίριο. Αυτός ο ναός είναι ένα ζωντανό ον που φοράει τη μορφή ενός Ναού. Για το λόγο αυτό ο ναός μπόρεσε να ανέλθει. Ανέβηκε μόνος του με τη βοήθεια των μελών της κοινότητας μας.

Αργά πατάω στο επόμενο σκαλί, ζητώντας την άδεια να το πράξω καθώς κάνω το βήμα. Νιώθω ένα ναι, εάν μπορώ να δηλώσω το λόγο μου για την είσοδο αυτή. Τώρα, θα πρέπει να είμαι σαφής σχετικά με τη βαθύτερη αιτία μου, η οποία είναι ότι μου λείπει η Mytria και θέλω να είμαι μαζί της. Έτσι, το λέω απευθείας στο ναό Ελοχίμ,

«Είμαι το Θείο Συμπλήρωμα της Πρωθιέρειας σας Mytria. Θέλω να βρω αυτή και τον  παράλληλο εαυτό μου, ο οποίος διακινδύνευσε τη ζωή του για να ανεβάσει αυτό το Ναό. "


Δεν ακούω τίποτα, έτσι αποφασίζω σιγά-σιγά να πατήσω στο επόμενο σκαλοπάτι. Ωστόσο, το πόδι μου περνά μέσα από τη σκάλα και πάλι. Πώς μπορεί να χάθηκε η συγχρονικότητα; Μήπως έχασα τη συγχρονικότητα με τη Mytria ή το Ναό; Μήπως δεν άρεσε στην Ελοχίμ ο λόγος που θέλω να εισέλθω; Κρατώ αυτές τις ερωτήσεις στο μυαλό μου, γνωρίζοντας ότι η Ελοχίμ έχει ακούσει και ίσως αποφασίσει να μου απαντήσει.

Τίποτα δεν συμβαίνει, έτσι αποφασίζω να αναρριχηθώ και πάλι στη σκάλα. Αυτή τη φορά το πόδι μου μένει στη σκάλα, και είμαι σε θέση να βάλω όλο το βάρος μου πάνω σ 'αυτό. Επειδή είμαι με Φωτεινό Σώμα, δεν μπορώ να φανταστώ ότι έχω πολύ βάρος. Στέκομαι ακίνητος για αρκετό χρόνο, όταν συνειδητοποιώ ότι είχα τη δυνατότητα να ανέβω το σκαλί, επειδή είχα σεβασμό.

Επομένως, και πάλι ζητώ την άδεια να ανεβώ άλλο ένα σκαλοπάτι. Σε απάντηση βλέπω, και νιώθω ο ίδιος να αγκαλιάζω τη Mytria. Είναι τότε που η εικόνα της Alycia της κόρης μου μπαίνει στο μυαλό μου. Φυσικά, η Ελοχίμ ξέρει ότι θέλω να πάρω τη Mytria μαζί μου. Θα απελευθερώσει τη Mytria μόνο αν μια νέα Πρωθιέρεια έρθει σε αυτήν. Αυτή η Πρωθιέρεια είναι η Alycia η κόρη μας.

Alycia, η κόρη μας, θα είναι εδώ σε δύο ημέρες. Θέλεις να περιμένω έξω από το Ναό μέχρι να φτάσει; Είναι ακριβώς ότι μου λείπει βαθιά η Mytria και θα είναι μεγάλη βοήθεια, όταν το υπόλοιπο της κοινότητάς μας φτάσει. Φαίνεται ότι ο λαός μας δεν ήταν σε απόλυτη συνείδηση ​​ενότητας, όπως εκείνων στο χωριό που δεν είχαν καν επίγνωση του τι συνέβαινε  με το ναό σας. Στην πραγματικότητα, πολλοί άνθρωποι δεν πιστεύουν ότι ανελίχθηκαν τώρα.

"Τα μέλη της κοινότητας μας έχουν πολύ διαφορετικές ιδέες για το τι έχει συμβεί, καθώς μόνο τα μέλη αυτού του καταυλισμού γνωρίζουμε ότι έχουμε επεκτείνει τη συλλογική μας συνείδηση ​​στο κατώφλι της πέμπτης διάστασης. Έτσι, έχουν δημιουργήσει πολλές διαφορετικές εκδοχές της αναληφθέντας κοινότητάς μας που δεν είναι σε ευθυγράμμιση με την κάθε άλλη.

"Χρειάζομαι τη Mytria να με βοηθήσει να ανακαλύψουμε πώς να βοηθήσουμε τους ανθρώπους μας να καταλάβουν ότι από τη στιγμή που ανελίχθηκαν σε μια στιγμή, μπορεί να τους πάρει από ότι φαίνεται, χρόνος για να πιστέψουν ότι έχουν ανέβει. Εάν δεν μπορούν να πιστέψουν ότι έχουν ανελιχθεί, η συνείδησή τους θα είναι πολύ χαμηλή για να αντιληφθούν το Φωτεινό Σώμα που ήδη φορούν ή την όμορφη πραγματικότητα στην οποία ζουν ήδη.

"Έχω ανακαλύψει το πρόβλημα, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πώς να το λύσουμε. Η Mytria, και ο Αρκτούριος, είναι οι στενότεροι σύμβουλοι μου. "

"Μήπως με καλέσατε;" ακούω μέσα μου και βλέπω τον Αρκτούριο να υλοποιείται σε ένα έντονο σώμα του φωτός και να στέκεται μπροστά μου.

Είμαι τόσο σοκαρισμένος και περιχαρής που παραλίγο να πέσω από τη σκάλα. Ήταν ένα γέλιο που μόλις άκουσα από τον Αρκτούριο;

«Είναι απλώς Χαρά μας», απαντά ο Αρκτούριος καθώς η μεγάλη Ελοχίμ Alycone υλοποιείται δίπλα στο Αρκτούριο.

Ξαφνικά, ακούω χαμηλές ομιλίες και εκφράσεις ευγνωμοσύνης από πίσω μου. Όπως γυρίζω, βλέπω ότι ορισμένοι από την κοινότητα που νόμιζα ότι κοιμόταν είχαν γίνει μάρτυρες της περιπέτειας μου. Κουνούσαν το κεφάλι τους σε μένα με ένα ευλαβικό τρόπο και άρχισαν να ξυπνάνε τον καθένα πριν η Ελοχίμ και ο Αρκτούριος εξαφανιστούν.

Ένα-ένα τα μέλη της μικρής κοινότητας μας ξύπνησαν και στάθηκαν με ευλάβεια σε αυτή την εκδήλωση. Οι ηλικιωμένοι βοηθήθηκαν να σταθούν στα πόδια τους και τα παιδιά σηκώθηκαν ψηλά έτσι ώστε και αυτοί να μπορούν να δουν. Όλοι ήταν πολύ ήρεμοι, πολύ ήσυχοι και με πολύ σεβασμό.

Άκουσα την κλήση του ονόματός μου και γύρισα πίσω στο ναό για να δω τη Mytria να κατεβαίνει τη σκάλα του ναού για να με συναντήσει. Χωρίς να σκεφτώ να ζητήσω την άδεια, έτρεξα στις σκάλες για να τη συναντήσω και την κράτησα σφιχτά στην αγκαλιά μου. Όταν χαλάρωσε τελικά η αγκαλιά μας, Mytria είπε, «Κοίτα».

Γύρισα να δω το πλήθος να χωρίζεται καθώς ο φίλος μου, ο Jackal, συνόδευε την ενήλικη πια και πολύ βασιλική Alycia, τη κόρη μου, στο ναό. Η Mytria και εγώ την αγκαλιάσαμε σύντομα, καθώς ξέραμε ότι ήταν να εισέλθει στο ναό ΤΩΡΑ! Άκουσα τον Jackal να λέει, "λυπάμαι που δεν επέστρεψα σε δύο ημέρες, αλλά ο Αρκτούριος ήρθε και μας διακτίνισε όλους μας εδώ."

Χαμογέλασα σε απάντηση, καθώς η Mytria και εγώ πήραμε τη θέση μας πίσω από την υψηλή Πρωθιέρεια Alycia και την ακολουθήσαμε μέχρι τις σκάλες. Στάθηκα σαν κένταυρος στην πόρτα του ναού καθώς η Mytria συνόδευσε την κόρη μας μέσα στο Ναό. Κοίταξα κάτω στη κοινότητά μας και είδε ότι ο Αρκτούριος είχε διακτινίσει όλους που είχαν μείνει στο χωριό για να γνωρίσουν την «απόδειξη» της ανέλιξης που χρειάζονταν οι χωρικοί.

Κάθε ένας στεκόταν καθώς ο ήλιος άρχισε να ανατέλλει πάνω από τον ορίζοντα. Ήταν μια νέα μέρα και ένας νέος τρόπος ζωής!



Η Πρώτη δοκιμασία της ζωής μας ως μιας αναληφθέντης κοινότητας έλαβε χώρα την επόμενη κιόλας ημέρα. Μόλις αρχίσαμε να καθαρίζουμε όλες τις κουβέρτες, προμήθειες ειδών ένδυσης και φωτιές γύρω από το ναό από το προηγούμενο βράδυ, όταν δύο Φύλακες συνόδευσαν έναν Δρακονιανό με τα χέρια του δεμένα στη θέση μας.

Όταν στάθηκαν μπροστά μου, πήγα σ 'αυτούς αφαίρεσα τα δεσμά από τον Δρακονιανό και του πρότεινα να καθίσει στη φωτιά μου, ενώ εγώ του πρόσφερα λίγο φαγητό. Μια στιγμιαία σιωπή πέρασε από την κοινότητα όταν ο Δρακονιανός ήρθε σε μένα, και ένα κύμα σοκ μεταφέρθηκε μέσω των ανθρώπων, όταν αφαίρεσα τα δεσμά του Δρακονιανού και του πρόσφερα τροφή.

Σε απάντηση προς τη συνήθεια του φόβου, στάθηκα σε ένα κοντινό βράχο, έτσι ώστε να μπορούσαν να με δουν και είπα,

"Είμαστε τώρα μια αναληφθείσα κοινότητα. Αν μπορούμε να δούμε αυτό το Ον, που στέκεται μπροστάς μας, τότε έχει αναληφθεί, επίσης. Ένα μεγάλο θαύμα συνέβη σε αυτή την εποχή και ο παλιός εχθρός μας πήρε το ίδιο φως της Ανάληψης, όπως και εμείς. Αυτό δεν είναι τυχαίο, αλλά το πρώτο μάθημα της νέας ζωής μας. Για να παραμείνουμε σε αυτό το νέο κόσμο, πρέπει να απελευθερώσουμε όλα αυτά που είναι παρελθόν και να ζήσουμε ΜΟΝΟ στο ΤΩΡΑ. "

Περπάτησα προς τον επισκέπτη μας και ρώτησα το όνομά του. Δεν υπάρχουν γλωσσικά εμπόδια, όπως ο 5Δ συντονισμός μας επέτρεψε να ακούσουμε την πρόθεση του ομιλητή. Με μεγάλη αξιοπρέπεια και χωρίς φόβο στάθηκε όρθιος και είπε,

«Είμαι γνωστός ως Franquoix. Είμαι ο διοικητής του στόλου που στάλθηκε εδώ για να καταστρέψει τον κόσμο σας. Είχαμε θεωρήσει ότι ο προστατευτικός θόλος σας ήταν πάρα πολύ αδύνατος για να αντέξει την επίθεση μας. Στην πραγματικότητα, προσφέρθηκα να τρυπήσω τον θόλο με το σκάφος μου, για να αποδυναμωθεί περαιτέρω. Έπεσα σε κοντινή απόσταση, γνωρίζοντας ότι οι συμπολεμιστές μου θα με βρουν την επόμενη μέρα.

"Ωστόσο, δεν υπήρξε επόμενη μέρα, αφού ακριβώς πριν από την αυγή τα πάντα άλλαξαν. Δεν είμαι σίγουρος τι συνέβηκε, αλλά αυτός ο κόσμος δεν ανιχνεύεται πια με οποιοδήποτε από τους αισθητήρες του πλοίου μου, ούτε μπορώ να επικοινωνήσω με οποιαδήποτε μοίρα μου. Είστε όλοι ασφαλείς τώρα και εγώ είμαι νεκρός. "

Πήγα στον Franquoix και του πρόσφερα το χέρι μου, καθώς είπα, «Δεν είσαι νεκρός. Έχεις αναληφθεί."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου