Πέμπτη, 1 Αυγούστου 2013

Η Ανέλιξη των Πλειάδων: Στο ενδιάμεσο των Κόσμων




Ο Mytre είναι σπίτι όπως και εγώ!







Μιλάει ο Mytre:

 Όπως η καθαρή συνείδηση ​​μου μετακόμισε από την ατμόσφαιρα της Γης, έχω μελετήσει τη διαμονή μου στην αύρα ενός ανθρώπου στην ανελισσόμενη Γη. Συνήθως, η αλλαγή της συνείδησης είναι στιγμιαία, αλλά έχω μεγαλώσει μάλλον με την ελευθερία από κάθε μορφή. Τώρα που δεν είμαι πλέον στην αύρα κάποιου άλλου, μπορώ να βιώσω πιο βαθιά την ουσία της δικής μου ψυχής.

Νιώθω την Mytria σαν να ήταν δίπλα ή μέσα μου. Η Συνείδησή μου επεκτείνεται σε σημαντικό βαθμό από την εμπειρία του να την αισθάνομαι, την πληρότητα του ΕΑΥΤΟΥ μου, τόσο κοντά μου, ενώ ήμασταν στο πλοίο μαζί. Για αυτό, μου έχει λείψει σε μεγάλο βαθμό από τότε που χωρίσαμε.

Αντί να καθορίσω τη πρόθεσή μου στο δωμάτιο διαλογισμού του πλοίου, έχω αποφασίσει να επιτρέψω τις προθέσεις μου να περιπλανηθούν στα πολλά πρόσωπα της Γαίας. Η Γη είναι ένας τέτοιος διαφορετικός πλανήτης με χιλιάδες ποικιλίες της ζωής. Όπως αντιλαμβάνομαι τη Γη από την άποψη της ατμόσφαιρας, η 5Δ συνείδησή μου μπορεί να αντιληφθεί πολλές λάμψεις φωτός υψηλότερης συχνότητας που εισέρχονται στην αύρα του πλανήτη, καθώς και σε όλους τους κατοίκους της Γαίας.

Ευτυχώς, όλα τα φυτά και τα ζώα είναι εντελώς ανοικτά για αυτή τη νέα συχνότητα του φωτός και ζουν σε παράδοση με τις αλλαγές στη μορφή τους και στην επέκταση των καταστάσεων της συνείδησης. Τα ζώα που έζησαν ως θηράματα και θηρευτές έρχονται στην ευθυγράμμιση της ειρηνικής συνύπαρξης. Επίσης, τα φυτά μετουσιώνονται σε υψηλότερες εκφράσεις. Δυστυχώς πολλοί άνθρωποι δεν ακολουθούν το παράδειγμα του φυτικού και ζωικού βασιλείου της Γαίας.

Ωστόσο, όπως έχω παρατηρήσει τα σχέδια της ενέργειας στη Γη, μπορώ να δω αυξημένες περιοχές όπου η συνείδηση ​​της ενότητας δημιουργεί ένα συνεκτικό και ρευστό μοτίβο με διαχεόμενο αδελφοποιημένο φως. Από την άλλη πλευρά, εξακολουθούν να υπάρχουν περιοχές όπου τα φωτεινά μοτίβα χτυπούν το ένα το άλλο σε γωνίες και τετράγωνα. Πρόκειται για τομείς που εξακολουθούν να ανθίστανται στο υψηλότερο φως και επιμένουν να εξαρτώνται από αυτό που τελειώνει.

Στους τομείς του συνεκτικού φωτός μπορώ να δω τα πρότυπα του φωτός που αντηχούν στα υψηλότερα χρώματα του φάσματος και ολοένα αυξανόμενα χσέδια. Μπορώ επίσης να δω πώς αυτές οι περιοχές εκπέμπουν ένα σύννεφο της συνείδησης που αργά κλιμακώνεται μέσα στην τέταρτη και στην πέμπτη διάσταση. Για αυτό, το πρόσωπο της υδρογείου της Γαίας είναι ένα μωσαϊκό αρμονίας, ενότητας, επέκτασης και υπέρβασης, καθώς και μπαλώματα αντίστασης, περιορισμού και καταστροφής. Και έτσι η πολικότητα κλείνει λίγο—λίγο.

Αναρωτιέμαι αν το Πλειάδειο χωριό μας σε αυτό το ΤΩΡΑ που είναι μία αρχαία χρονογραμμή, αν εμφανιστεί επίσης με αυτόν τον τρόπο σε μια υψηλότερης προοπτικής διάσταση. Με αυτή τη σκέψη, αισθάνομαι τον εαυτό μου να απομακρύνεται μακριά από τη Γη. Αυτή η αμφι-μεταφορά πρέπει να είναι σαν της Mytria όταν άφησε τις χαμηλότερες συχνότητες της Γης. Ζούμε και οι δύο τρεις πραγματικότητες στο ΤΩΡΑ. Ήμαστε στο πλοίο στο θάλαμο διαλογισμού μας, στην ατμόσφαιρα της 3Δ Γης και συγκεντρωνόμαστε στο αρχαίο σπίτι μας στις Πλειάδες.

Λόγω της εμπειρίας της Mytria ξέρω να κατευθύνω τη συνείδησή μου προς την αίσθηση της Mytria. Με τον τρόπο αυτό, έχω ένα άμεσο σημείο εισόδου στην εν λόγω Πλειάδεια πραγματικότητα. Στη συνέχεια, σε μια στιγμή, η συνείδησή μου πλανάται πάνω από τη κατασκήνωση μας στην άγρια φύση. Αυτή τη φορά μου η άποψη είναι πολύ πιο κοντά στον πλανήτη, και μπορώ να δω τις πραγματικές δομές και τους ανθρώπους. Φαίνεται ότι πολλοί από τους ανθρώπους βιαστικά προετοιμάζονται για κάτι.

Φαίνεται ότι η μικρή συντροφιά μας έχει πάρει ενισχύσεις από το χωριό. Στην πραγματικότητα, μπορεί ακόμα και οι περισσότεροι από τους κατοίκους του χωριού να είναι τώρα στο μικρό στρατόπεδό μας. Ωστόσο, ακόμη και αν η σκηνή της κατασκήνωσης μας και του λαού είναι σαφής, ο βιολετί Ναός είναι ελαφρώς εκτός φάσης με το υπόλοιπο αυτής της σκηνής. Στην πραγματικότητα, ο ναός φαίνεται να είναι σταδιακά έξω από το πεδίο συχνοτήτων του χωριού, αλλά μπορώ να αισθάνομαι ότι η Mytria και Almon είναι στο εσωτερικό του ναού.

Πρέπει να βρω έναν τρόπο για να ταιριάξω με τη συχνότητα του ενεργειακού πεδίου του ναού, ώστε να μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους. Θα εστιάσω την προσοχή μου αποκλειστικά στο ναό με πρόθεσή μου να εισέλθω σε αυτή την εκδοχή της πραγματικότητας. Θυμάμαι όταν εισήλθα για πρώτη φορά την πραγματικότητα της Γης γύρω στο 2013 για να βοηθήσω τη Sandy και τον Jason έπρεπε να εστιάσω πρώτα στον Jason. Δεδομένου ότι είναι μια χαμηλότερη έκφραση των πολυδιάστατου ΕΑΥΤΟΥ μου θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω τα ενεργειακά πρότυπα του ως σημείο εισόδου για τη συνείδηση ​​μου. Μόλις έβαλα την πρόθεσή μου για την ένταξή της συνείδησής μου με αυτουνού ήμουν σε θέση να συμμετάσχω σε αυτή την πραγματικότητα.

Σε αυτή την περίπτωση, μπορώ να επικεντρωθώ στην αίσθηση της Mytria και να ενώσω τη  συνείδησή μου μαζί της. Πιστεύω ότι η Mytria και ο Almon βρίσκονται στην ίδια περιοχή και διαχωρίζονται από μικρή απόσταση. Το δύσκολο μέρος είναι ότι η Mytria και ο Almon αντηχούν σε τόσο εναλλασσόμενες συχνότητες, μαζί με το Ναό. Ίσως αν μπορώ να σταθεροποιήσω την απήχηση του Ναού, η συχνότητα της Mytria και του Almon θα σταθεροποιηθούν επίσης. Ωστόσο, πρώτα θα πρέπει να ανακαλύψω το λόγο που η απήχηση του ναού είναι τόσο ασταθής.

Ευτυχώς, η αγαπητή Mytria αισθάνεται επίσης τη συνείδησή μου και προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί μου. Ωστόσο, η συνομιλία μας είναι σαν ένα κινητό τηλέφωνο της Γης που έχει κακή λήψη. Μπορώ να καταλάβω μόνο μέρη του μηνύματός της, καθώς η επικοινωνία σβήνει. Θα στείλω ένα επαναλαμβανόμενο μήνυμα στη Mytria και τον Almon ώστε να μπορούν να το συναρμολογήσουν τελικά όλο μαζί. Αλλά, τι θέλω να πω;

Το ξέρω! Θα τους έχω αυτούς να επικεντρώνονται στην απήχηση μου, η οποία είναι αρκετά σταθερή και στη συχνότητα στο κατώφλι της πέμπτης διάστασης. Όπως έχω επικεντρώσει τη προσοχή μου στο ναό και κρατάω τη συνείδησή μου στη συχνότητα του ορίου στην πέμπτη διάσταση, αρχίζω να παίρνω περισσότερες πληροφορίες για το ναό. Στην πραγματικότητα, έχω την εντύπωση ότι ο ίδιος ο Ναός επικοινωνεί μαζί μου με τη μορφή εικόνων που εισέρχονται στο μυαλό μου.

Φαίνεται ότι κατά την ακριβή στιγμή κατά την οποία ο ναός ήταν πλήρως θεμελιωμένος στο πρόσωπο του πλανήτη μας, έστειλε ένα φάσμα μυριάδων πιθανών πραγματικοτήτων. Με την άνοδο του βιολετί Ναού, η κατασκήνωσή μας, το χωριό και τα πάντα μέσα στο προστατευτικό θόλο, που οι Αρκτούριοι μας έδωσαν έγιναν πεμπτοδιάστατα. Για αυτό, κάθε σκέψη και συναίσθημα του κάθε μέλους του οικισμού μας ήταν αμέσως υλοποιημένο.

Τα μέλη του στρατοπέδου μας ήταν ενωμένα σε συνείδηση​​. Ωστόσο, οι χωρικοί δεν είχαν εισχωρήσει σε αυτή τη συνείδηση ​​ενότητας. Ως εκ τούτου, οι μυριάδες διαφορετικές εκδοχές της πραγματικότητας των διαφόρων ατόμων και μικρών ομάδων δημιούργησαν όλα τη δική τους εκδοχή στην ανελισσόμενη κοινότητά μας. Δεδομένου ότι δεν υπήρχε μια ενότητα των σκέψεων και των συναισθημάτων, οι πολλές εκδόσεις της ανέλιξης χωρίζονται σε μυριάδες πραγματικότητες.

Μερικές από αυτές τις πραγματικότητες επικαλύπτονται και μερικές ήταν εντελώς ξεχωριστές. Για να ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία της μεταστοιχείωσης σε πεμπτοδιάστατη πραγματικότητα, όλα τα μέλη της κοινότητας μας πρέπει να είναι ενωμένα σε μια συνεκτική εκδοχή της πεμπτοδιάστατης μας πραγματικότητας.

Κοινοποίησα αυτό το όραμα στη Mytria και τον Almon που ήταν στο ταλαντευόμενο Ναό και συμφώνησαν. Αλλά κανένας από εμάς δεν ήξερε πώς να ενώσει όλα τα μέλη του κάμπινγκ και του χωριού. Η Mytria και ο Almon αποφάσισαν ότι θα επικεντρωθούν στην σταθεροποίηση του Ναού, γεμίζοντας τον με ανεπιφύλακτη αγάπη, που με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι είχαν την απάντηση για όλο το χωριό.

Αν όλο το χωριό μας θα μπορούσε να συγχρονιστεί με τη συχνότητα της ανεπιφύλακτης αγάπης θα είχαμε αρκετή συνείδηση ​​ενότητας να σταθεροποιηθούμε σε μία συνεκτική πραγματικότητα. Θα ξεκινήσω λέγοντας το στα μέλη της κατασκήνωσης μας, αλλά πρώτα θα πρέπει να δημιουργήσω μια φόρμα που θα μπορούσα να φορέσω σε αυτόν τον κόσμο.

Συνειδητοποίησα ότι η Mytria είχε δημιουργήσει μια φόρμα για τον εαυτό της, αλλά με τη βοήθεια του Almon. Αν μπω στο ναό για να έχω τη βοήθεια της Mytria και του Almon για να δημιουργήσουμε μια φόρμα, μπορεί να μην είμαι σε θέση να εγκαταλείψω την απήχηση που βρίσκομαι. Όχι, θα πρέπει να δημιουργήσει ο ίδιος τη μορφή. Θα μπορούσα πάντα να ρωτήσω τον Αρκτούριο για βοήθεια, καθώς δεν περιοριζόταν σε καμμία αίσθηση του χρόνου ή χώρου.

Ωστόσο, αποφάσισα να ξεκινήσω μόνος μου και να δούμε πώς αυτό θα πάει πρώτα. Όπως έχω χαλαρώσει το μυαλό μου και τα συναισθήματά μου επικεντρώθηκε στην ανεπιφύλακτη αγάπη, μπορούσα να αισθανθώ ταστοιχειώδη να προσφέρονται να με βοηθήσουν στη δημιουργία μιας μορφής για την συνείδησή μου. Αφού η συνείδησή μου ήταν 5Δ, τα στοιχειώδη μπορούσαν να με βοηθήσουν με τη δημιουργία ενός πλέγματος για το Φωτεινό μου σώμα.

Αν κατέβαζα τη συνείδησή μου εντελλώς, θα εξαφανιζόμουνα εκτός μορφής. Τώρα, θα ήθελα να καλέσω τον Αρκτούριο για να με βοηθήσει στη διατήρηση της συνείδησής μου πάνω από τον προφανή φόβο που πολλοί από τους χωρικούς βιώνουν.

Επικεντρώθηκα στην πανταχού παρούσα του Αρκτούριου μέσα μου, που ήταν μοναδική. Είχα την εμπειρία να είμαι στο εσωτερικό του Αρκτούριου, αλλά ποτέ δεν είχα βιώσει τον Αρκτούριο μέσα μου. "Υπάρχει καμία διαφορά;" άκουσα το Αρκτούριο να ρωτάει. Με ένα χαμόγελο, χαιρέτισα την επιστροφή της ανώτερης έκφρασης της Αρκτούριας φύσης μου στον πυρήνα του εαυτού μου. Σε μια στιγμή ενέβλυσα ένα Φωτεινό Σώμα και βρέθηκα  κάτω στο έδαφος.

Όλη η φασαρία σταμάτησε αμέσως αφού τα μάτια όλων στράφηκαν προς το σώμα μου του φωτός. Κάποιοι από αυτούς κινήθηκαν μακριά από φόβο και δυσπιστία, αλλά οι περισσότεροι από τους ανθρώπους γύρισαν προς το μέρος μου και περπάτησαν προς εμένα.

Ήξερα ότι η πρώτη μου πρόκληση θα είναι να δημιουργήσω συνείδηση ​​ενότητας, γι 'αυτό έστρεψα τη προσοχή μου σε εκείνους που τρόμαξαν από τη ξαφνική εμφάνισή μου. Ανακάλυψα ότι η «φωνή» μου ήταν τηλεπαθητική, έτσι θα μπορούσα να τη κατευθύνω προς εκείνους που είχαν μετακινηθεί προς το εξωτερικό μέρος της συγκέντρωσης μας.

"Είμαι απλά ο Mytre», είπα σε ένα στοργικό τρόπο. "Υπηρέτησα ως προστάτης στο χωριό μας, και οδήγησα το σκάφος που ζήτησε τη βοήθεια των Αρκτούριων. Έχω μάθει πολλά, ενώ έχω πάει μακριά, αλλά εξακολουθώ να είμαι μέλος της κοινότητας μας. Το σώμα που φοράω είναι παρόμοιο με το σώμα που φοράτε, αλλά δεν το πιστεύετε, έτσι δεν μπορείτε να αντιλαμβάνεστε τον εαυτό σας με αυτόν τον τρόπο. "

«Ακούστε με, όλοι σας. Είστε επιτυχείς! Η συχνότητά σας είναι τώρα πέμπτης διάστασης. Τώρα είστε ασφαλείς, αφού είστε όλοι αόρατοι στις δυνάμεις της εξουσίας-πάνω στους άλλους που ήταν εδώ και καιρό ο εχθρός μας. Πρέπει να ενώσουμε τη συνείδησή μας τώρα για να σταθεροποιήσουμε την ανέλιξη σας. "

Μερικοί από τους τρομαγμένους εξακολουθούσαν να είναι πίσω, αλλά οι περισσότεροι από αυτούς προσχώρησαν στην ομάδα που είχε συγκεντρωθεί γύρω μου. Είπα σε μερικούς από τους φίλους μου που έμειναν έκπληκτοι βλέποντας με σε αυτή τη μορφή ότι τους παρακαλώ να συγκεντρώσουν τα φοβισμένα άτομα και να τους φέρουν στην ομάδα μας. Με κάποιον να τους διαβεβαιώνει προσωπικά, όλοι οι φοβισμένοι αυτοί χαλάρωσαν και εντάχθηκαν στην ομάδα.

"Υπάρχει κάποιος που απέμεινε στο χωριό;" ρώτησα.

"Ναι," ο παλιός φίλος μου Jackal απάντησε. "Θέλεις να πάμε να τους πάρουμε;"

"Σας παρακαλώ ναι. Πρέπει όλοι μας να είμαστε στην ενότητα, προκειμένου να γειώσουμε  πλήρως το Βιολετί Ναό σε αυτή τη συχνότητα της πραγματικότητας. "

Τον πήρα τότε κατά μέρος και του είπα να φέρει τρόφιμα και προμήθειες, αφού μπορεί όλοι μας να πρέπει να μείνουμε στη κατασκήνωση εδώ για λίγο. Βεβαιωθείτε ότι θα κάνετε τουλάχιστον δύο ημέρες έτσι ώστε να έχω την ευκαιρία να φέρω την ενότητα σε αυτή την ομάδα. Πάρε δύο από τους πιο έμπιστους φίλους σου μαζί σου. Οι τρεις από εσάς θα είστε υπεύθυνοι για τη δημιουργία ενότητας στους κατοίκους του χωριού που θα έρχονται σε εμάς.

"Θυμηθείτε, κανείς δεν είναι πολύ νέος ή πολύ γέρος. Κάθε ένας από εμάς πρέπει να κληθεί να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για τη σταθεροποίηση του Βιολετί Ναού και να συγχρονιστούμε με τη πραγματικήαπήχηση μας. Αν σας συναντήσω αργότερα, μην σοκαριστείτε. Οι Αρκτούριοι μου έχουν διδάξει αμφι-μεταφορά, ώστε να μπορώ να ακτινωθώ μαζί σας αμέσως. "

Ο Jackal ήξερε πού ήμουν και τι είχα μάθει. Ως εκ τούτου, δεν ήταν πάρα πολύ σοκαρισμένος από αυτά που έλεγα.

"Θα κάνω όλα αυτά που ζήτησες και να σας δούμε εδώ σε δύο ημέρες», είπε πριν γυρίσει να φύγει. Είδα ότι ο ίδιος επέλεξε έναν άνδρα και μία γυναίκα για να την αποστολή του. Και οι δύο έγνεψαν προς το μέρος μου και φαίνονταν ευχαριστημένοι που είχαν επιλεγεί. Ήξερα ότι ο Jackal θα τους ενημερώσει πλήρως στο δρόμο της επιστροφής για το χωριό.

Κοίταξα γύρω την ομάδα των νέων Αναληφθέντων, οι οποίοι δεν είχαν ιδέα ότι είχαν όντως ανελιχθεί. Ως εκ τούτου, ήταν στο ενδιάμεσο των κόσμων. Ήξερα ότι πολλοί από αυτούς, ιδιαίτερα εκείνοι που προέρχονται από το χωριό, δεν καταλαβαίναν όλα αυτά που είχα πει σε αυτούς. Αλλά, θα μπορούσα να αισθανθώ ότι καλωσόριζαν έναν ηγέτη που θα έφερνε συνοχή στην ομάδα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου