Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2013

Νέοι επισκέπτες στο μητρικό σκάφος – Εγκαταλείποντας









Νέοι επισκέπτες στο μητρικό σκάφος


Εγκαταλείποντας


Η Sandy μιλάει:

Πραγματικά ανησυχώ για τον Jason. Επιστρέψαμε από την εμπειρία μας στο Μητρικό Σκάφος για τρεις ημέρες τώρα, και ο Jason είτε έχει κατάθλιψη ή εμμονή ή και τα δύο. Ο ίδιος δεν έχει εργαστεί ή διαλογιστεί ή ακόμα καν αναφέρει το δωδέκατο όροφο. Νομίζω ότι ο ίδιος κατηγορεί τον εαυτό του για το ότι ο Αρκτούριος μας έστειλε πίσω. Του είπα πολλές φορές ότι ο Αρκτούριος είχε αρχίσει τη μετάδοση του λέγοντας ότι μόνο οι άνθρωποι μπορούν να ξεκλειδώσουν την 3Δ μήτρα, αλλά ο Jason δεν θα με ακούσει.

Το μόνο που κάνει είναι να ψιθυρίζει, «Τι υποτίθεται ότι πρέπει να αφήσω να φύγει;"

Θα ήθελα να του πω ότι μπορεί να αρχίσει με το να αφήσει να φύγει η κακή διάθεση του, αλλά δεν νομίζω ότι η πληροφορία αυτή θα του είναι ευπρόσδεκτη. Αυτό που είπα ήταν, «Γιατί δεν πας στις σημειώσεις σου και πάλι. Ίσως μπορείς να βρεις κάτι εκεί. Μπορείς να μου δώσεις μια άλλη παρουσίαση, προσπάθησα να πω με ένα χαμόγελο. Το μόνο που έκανε ήταν να γκρινιάξει, αλλά τελικά πήγε πίσω στις σημειώσεις του.

Δεν μπορούσα να το αντέξω άλλο, οπότε έφυγα από το σπίτι για να κάνω κάποια θελήματα για τη δουλειά. Χρειαζόμουν ένα διάλειμμα από την κακή διάθεση του Jason γι 'αυτό και πήγα για μεσημεριανό γεύμα και να δω μία ταινία με μια φίλη. Ήταν μια καλή απόσπαση της προσοχής και χρησίμευσε για να με βοηθήσει να βρω το κέντρο μου και πάλι. Είναι υπέροχο να είσαι τόσο πολύ κοντά με κάποιον. Ωστόσο, αν αυτός ο κάποιος είναι σε μια κακή διάθεση, νιώθεις αυτό το κλίμα, σαν να είναι δικό σου.

Όντας έξω από χώρο του Jason για μια μέρα με βοήθησε πολύ να γυρίσω στον εαυτό μου, και υποθέτω ότι ήταν καλό και γι 'αυτόν. Με κανέναν να παραπονιέται τελικά πήγε πίσω στις σημειώσεις του για να δει αν είχε χάσει τίποτα. Η διάθεσή του ήταν πάρα πολύ κακή για να διαλογίζεται, αλλά η πνευματική προσπάθεια εξυπηρέτησε να εστιάσει στο μυαλό του. Έτσι, όταν μπήκα στη πόρτα, ήταν σε πολύ καλύτερη διάθεση.

"Γεια σου γλυκιά μου», είπε με ένα χαμόγελο. Νομίζω ότι είχε πράγματι κάνει ντους και είχε φάει. "Είσαι έτοιμη για τη παρουσίασή μου;"

Με μια μεγάλη αίσθηση ανακούφισης, χαρούμενη κάθισα απέναντί του στο μικρό τραπέζι της κουζίνας μας. "Είμαι έτοιμος για την παρουσίασή σου», είπα με ένα χαμόγελο.

"Πρώτον," άρχισε ο Jason, "Θέλω να ζητήσω συγγνώμη για τη συμπεριφορά μου κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών. Όπως γνωρίζεις, σκέφτηκα ότι ήταν τα λόγια μου που έκανε τον Αρκτούριο μας στείλει πίσω. Τέλος, συνειδητοποίησα ότι ένα ον με τόσο υψηλό συντονισμό όπως ο Αρκτούριος δεν θα αντιδρούσε με αυτό τον τρόπο. Στη συνέχεια, έπρεπε να δω τον εαυτό μου. Γιατί λαμβάνοντας την επιστροφή μας ως ένα είδος τιμωρίας, το οποίο με έκανε να κάνω μια μακρά, δυσάρεστη ματιά στη παιδική μου ηλικία.

"Ήμουν πολύ ευαίσθητος ως παιδί και όταν πληγωνόντουσαν τα συναισθήματά μου, το οποίο ήταν συχνό, τους έκλεινα όλους έξω. Επειδή τους έκλεινα όλους έξω όταν ήμουν παιδί, σε έκλεισα έξω ως ενήλικας. Η διαπίστωση αυτή με έφερε στη πρώτη μου απάντηση στην ερώτηση που μου έχει γίνει εμμονή για το τι χρειαζόμαστε να αφήσουμε να φύγει; Όταν βγήκες από την πόρτα και με άφησες μόνο με τη δική μου μιζέρια, έπεσα σε βαθιά θλίψη.

"Δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί, μέχρι που συνειδητοποίησα ότι είχα κλείσει εσένα  εντελώς εκτός, την αγαπημένη και καλύτερη φίλη μου, όπως ακριβώς είχα κλείσει όλους έξω όταν ήμουν παιδί. Λοιπόν, αυτή ήταν η πρώτη μου απάντηση στην ερώτησή μου για το τι πρέπει να αφήσει να φύγει. Δεν ξέρω για τους άλλους, αλλά εγώ πρέπει να αφήσω να φύγει η απομόνωση του εαυτού μου όταν είμαι αναστατωμένος. "

Σε αυτό το σημείο ο Jason σηκώθηκε, περπάτησε γύρω από το τραπέζι, με σήκωσε όρθια και μου έδωσε τη μεγαλύτερη, βαθύτερη αγκαλιά που είχα λάβει ποτέ. Θα μπορούσα να αισθανθώ ότι προσπαθούσε να καταστείλει το κλάμα, το οποίο με έκανε να κλάψω αντ ' αυτού. Ο Jason με αγκάλιαζε ακόμα πιο κοντά, το οποίο δεν πίστευα ότι ήταν δυνατόν, και είπε, "συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να αφήσω να φύγουν, αλλά εγώ ΠΟΤΕ δεν θα αφήσω να φύγεις εσύ."

Σταθήκαμε στην κουζίνα, με το ακατάστατο σπίτι γύρω μας και τα χαρτιά του Jason εξαπλωμένα σε όλο το τραπέζι της κουζίνας και αγκαλιαστήκαμε για τόσο πολύ που νόμιζα ότι είχαμε γίνει ένα άτομο.

«Είμαστε ένα άτομο σε δύο σώματα," είπε ο Jason σε απάντηση στις σκέψεις μου.

«Το ξέρω», είπα. "Γι 'αυτό έπρεπε να πάρω κάποια απόσταση από εσένα, έτσι ώστε θα μπορούσα να επιστρέψω πίσω στο κέντρο μου, αρκετά για να σε βοηθήσω. Λυπάμαι που σε εγκατέλειψα, όταν αισθανόσουν τόσο χάλια. "

"Δεν χρειάζεται να απολογείσαι», είπε ο Jason. "Υπάρχουν ακόμα μερικά πράγματα που πρέπει να κάνουμε από μόνοι μας. Ένα από αυτά τα πράγματα ήταν η ανάγκη μου να αφήσω να φύγει η ψευδαίσθηση του διαχωρισμού. "

Τον έσπρωξα πίσω, του έδωσε ένα μακρύ φιλί και είπα: «Ακούγεται σαν η παρουσίασή σου να είναι έτοιμη. Είμαι όλη αυτιά. "Κάθισα και του έκανα νεύμα για να κάνει το ίδιο. Με το πρώτο χαμόγελο που είχα δει σε τρεις ημέρες, ο Jason κάθισε μπροστά μου και άρχισε τη παρουσίασή του.

"Ω, θέλεις λίγο καφέ;" είπε ο Jason με ένα χαμόγελο όπως έδειξε προς τη καφετιέρα που ζούσε μακριά της για τρεις ημέρες.

"Όχι Γλυκέ μου», είπα. "Αλλά θα σου φτιάξω κάτι για δείπνο μετά τη παρουσίασή σου."

"Ωραία, το έχω ανάγκη." Χαμογέλασε και άρχισε τη παρουσίασή του, η οποία ήταν πολύ διαφορετική από την πρώτη του.

«Μόλις είχα τη συνειδητοποίησή μου για τη παλιά μου συνήθεια της απομόνωσης, η οποία είναι η πρώτη από τις πολλές συμπεριφορές και παλιούς μηχανισμούς αντιμετώπισης που θα αφήσω να φύγει, θυμήθηκα πως η έρευνα μου είχε πει ότι ο διαχωρισμός ήταν μια ψευδαίσθηση της τρίτης διάστασης. Πιστεύουμε ότι υπάρχει διαχωρισμός επειδή μπορούμε να δούμε την πυκνή ενέργεια της φυσικής ύλης και όχι την υψηλότερη ενέργεια ραδιοσυχνοτήτων που συνδέει όλα τα φυσικά.

«Είχα τότε μια εικόνα / μνήμη από τη σύντομη βόλτα μας μέσα στο μητρικό σκάφος και στην αίθουσα συνεδρίασης για τη μετάδοση του Αρκτούριου. Είχα τόσο δέος σε αυτή την εμπειρία που πολλές λεπτομέρειες πήγαν κατ 'ευθείαν στο ασυνείδητο μου. Ωστόσο, όταν άφησα τον αυτο-οίκτο μου, η ψευδαίσθηση του διαχωρισμού από τον Ανώτερο Εαυτό μου εξαφανίστηκε. Αμέσως πήγα σε μια βαθιά έκσταση και θυμήθηκα, εκ νέου βίωσα, κάθε στιγμή στο πλοίο.

"Θυμήθηκα πώς η Mytria και ο Mytre φορούσαν ξεχωριστές μορφές ανθρωποειδών, αλλά δεν ήταν ξεχωριστοί, γιατί θα μπορούσα να δω το ενεργειακό πεδίο που τους συνδέει. Στην πραγματικότητα, τελικά θυμήθηκα ότι το φυσικό μυαλό μου είχε ξεχάσει. Θυμήθηκα ότι, ενώ ήμασταν εκεί, είχα πλήρη πρόσβαση στη 5Δ συνείδηση ​​και τις αντιλήψεις μου.

"Στην πραγματικότητα, αγάπη μου» είπε ο Jason, καθώς με κοίταζε, "Μπορώ να δω ότι το θυμάσαι και εσύ αυτό επίσης."

Χαμογέλασα με ενθουσιασμό στο πρόσωπό μου, αλλά δεν είπα τίποτα, καθώς δεν ήθελα να τον διακόψω. Ο Jason διάβασε και πάλι, το μυαλό μου και συνέχισε.

«Ενώ βρισκόμουν στην υψηλότερη συνείδησή μου, όλες οι αντιλήψεις μου ήταν διαφορετικές, εκτεταμένες. Κανείς και τίποτα δεν ήταν ξεχωριστός, γιατί μπορούσα να δω όλα τα συνδεόμενα ενεργειακά πεδία. Νομίζω ότι ξέχασα αυτή την εμπειρία γιατί το 3Δ μυαλό μου δεν μπορούσε να υπολογίσει μια τέτοια μοναδική εμπειρία. Ωστόσο, όταν εγκατέλειψα τον μηχανισμό αντιμετώπισης της παιδικής μου ηλικίας και συνειδητοποίησα ότι τον είχα χρησιμοποιήσει για να χωρίσω από εσένα είχα μια έκρηξη τεράστιας θλίψης. "

«Ήταν σοφό από εσένα να φύγεις, όπως πήγα σε βαθύ θρήνο που το ανδρικό εγώ μου δεν θα επέτρεπε τη παρουσία άλλου. Υποθέτω ότι πρέπει να αφήσω το αρσενικό εγώ, επίσης», Είπε με ένα γέλιο.

"Μην το αφήσεις εντελώς," του απάντησα. «Είναι σέξι, όταν χρησιμοποιείται για ορισμένους σκοπούς."

Και οι δύο γελάσαμε, στη συνέχεια, ο Jason επέστρεψε στην παρουσίασή του, γνωρίζοντας ότι θα πρέπει να διακοπεί,  αν δεν αλλάξει το θέμα.

"Συνέχισε,» είπα. "Αυτό βγάζει τόσο πολύ νόημα για μένα. Η μνήμη σου αναφλέγει τη δική μου. Ανησυχούσα τόσο για εσένα που το 3Δ μυαλό μου ξέχασε τα στοιχεία επίσης.”

"Ναι," συνέχισε ο Jason. «Για να θυμόμαστε αυτές τις υψηλότερων διαστάσεων αντιλήψεις πρέπει να είμαστε σε μια υψηλότερη κατάσταση της συνείδησης που ο φυσικός εγκέφαλός μας μπορεί να υπολογίσει. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να εγκαταλείψουμε τους περιορισμούς και τις αυταπάτες της 3Δ σκέψης μας, ώστε να μπορούμε να συνδεθούμε με το πολυδιάστατο τρόπο σκέψης μας. Μετά από τις τρεις τελευταίες μέρες μου που είχα εντελώς χαθεί στο φυσικό, συνειδητοποιώ πόσο δύσκολο είναι να τα εγκαταλείψεις.

"Για αυτό, θα πρέπει να αφήσουμε να φύγει το οτιδήποτε έρχεται σε επαφή με την εν εξελίξει διαδικασία μας για την επέκταση και τη διατήρηση μια υψηλότερης κατάστασης της συνείδησης. Στην αρχή δεν μπορούσα να σκεφτώ κάτι που έπρεπε να αφήσω να φύγει, και τώρα καταλαβαίνω ότι πρέπει να αφήσω να φύγει ένας ολόκληρος τρόπος ζωής.

"Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να αφήσουμε να φύγει η τρίτη διάσταση!"

"Πώς θα το κάνουμε αυτό;" ρώτησα.

«Δεν ξέρω», είπε. "Αλλά αν θέλουμε να ανελιχθούμε, θα πρέπει να το μάθουμε."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου