Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013

Πλειάδεια Προοπτική Βιβλίο 4ο – Εκεί που μείναμε





Πλειάδεια Προοπτική στην Ανέλιξη - Βιβλίο 4ο



Εκεί που μείναμε


Εκεί που μείναμε

Ο Jason και η Sandy βρήκαν επιτέλους το «δωδέκατο όροφο," στον οποίο η δια-Γαλαξιακή Συνέλευση του Φωτός διεξαγόταν εντός του ΤΩΡΑ των ανώτερων κόσμων. Είχαν καλωσοριστεί από τα διαγαλαξιακά μέλη, οι οποίοι δημιούργησαν ένα μονοπάτι κατευθύνοντας τους προς τη δίνη στην αθέατη πλευρά του δωματίου. Ο Jason και η Sandy κοίταξαν μέσα από τη δίνη να είδαν ένα κόσμο βρέφος. Αυτός ο κόσμος ήταν το μωρό Γαία, η ακτίνα ελπίδας για τα όντα που είχαν χρησιμοποιήσει Γη ως την «σχολική αίθουσα για την ανέλιξη τους."


Από τη διαχρονική κατάσταση της συνείδησης κατάλαβαν πως η νέα πραγματικότητα είχε αρχίσει, τελειώσει, μεταβληθεί και παραμείνει ακόμα. Ο Αρκτούριος στη συνέχεια έλαμψε μπροστά τους. Κοιτάζοντας βαθιά μέσα στα μάτια του Jason και της Sandy, τους έστειλε την εικόνα του Jason και της Sandy ενωμένους ως Θεία Συμπληρώματα μέσα στα Θεία Συμπληρώματα του Mytre και της Mytria.

Αλλά περίμενε, ο Jason και η Sandy σκέφτηκαν, αν είμαστε εκδόσεις του Mytre και Mytria και οι Mytre και Mytria αποτελούν συστατικό στοιχείο του Αρκτούριου, τότε και εμείς είμαστε εκφράσεις του Αρκτούριου. Με αυτή τη σκέψη το όραμα τελείωσε, και ο Αρκτούριος τοποθέτησε το βρέφος Γαία στην αγκαλιά τους και με αγάπη τους είπε, "Όπως πάτε εκεί κάτω με τη Γαία, να θυμάστε ότι μπορείτε επίσης να παραμείνετε εδώ μέσα μας."

Καθώς η δίνη σάρωνε τον Jason και την Sandy στην περιστροφή της, κράτησαν το μωρό Γαία στις ενωμένες καρδιές τους και είπαν με μια φωνή, "θα θυμόμαστε!"

Ο Jason/Mytre μιλάει:

Όπως η Sandy/Mytria και εγώ ρέαμε και στροβιλιζόμασταν μέσα από το λαμπερό φως της δίνης με τη Γαία μωρό που κρατούσαμε θερμά μεταξύ μας, ένιωσα την οντότητά μου του Jason να μεταμορφώνεται σε Mytre. Θα μπορούσα επίσης να δω/αισθανθώ ότι η Sandy μεταμορφωνόταν σε Mytria. Φαίνεται απολύτως φυσικό ότι αυτή η μετάβαση σε υψηλότερη έκφραση του εαυτού μας πρέπει να γίνεται κατά την επιστροφή μας σε μια έκδοση της Γης, που ήταν επίσης μετάβαση στην υψηλότερη έκφραση της.

Κατά τη διάρκεια της μετατροπής μας μέσα στη δίνη, είχαμε επίγνωση των ανώτερης συχνότητας εκφράσεων μας των Mytre και Mytria, καθώς και τη βαθιά σχέση μας με τον Αρκτούριο. Είχαμε, επίσης, επίγνωση των χαμηλότερης συχνότητας εκδόσεων μας του Jason και της Sandy στην 3Δ Γη. Ερχόμασταν σε μία βαθύτερη κατανόηση της αμφι-μεταφοράς. Ή, η αμφι-μεταφορά ήταν ακριβώς μια άλλη λέξη για τα μεταξύ των διαστάσεων ταξίδια;

Οι εκφράσεις μας της Sandy και του Jason στη 3Δ Γη υπήρχαν ακόμα σε αυτή τη χρονογραμμή. Οι υψηλότερες εκφράσεις μας της Mytria και του Mytre ήταν με τον Αρκτούριο στην πέμπτη διάσταση και πιο πέρα​​, και οι τρέχουσες εκφράσεις του ΕΑΥΤΟΥ μας ταξίδευαν σε ένα άχρονο διάδρομο του φωτός. Όλες αυτές οι πραγματικότητες συνέβαιναν και συμβαίνουν μέσα στο ίδιο ΤΩΡΑ του ΕΝΟΣ.

Στην πραγματικότητα, η Sandy είχε αναμείξει τη φυσική έκφραση της με τη πολυδιάστατη έκφραση της ως Mytria, και είχα συγχωνεύσει τη 3Δ μου έκφραση του Jason με τη πολυδιάστατη έκφραση μου ως Mytre. Επιπλέον, ήμασταν δύο όντα του φωτός που μορφοποιούμασταν από τη μία μορφή στην άλλη.

Έτσι, οι εκφράσεις μας των ανθρώπινων, Πλειάδειων, ακόμα και λάμψεις Αρκτούριου γύριζαν μέσα σε μια δίνη που ερχόμασταν να καταλάβουμε ότι ήταν ο Αρκτουριανός διάδρομος. Είχαμε ακούσει για το διάδρομο, οπότε ξέραμε ότι ρέει μέσα και έξω σε εκδήλωση και ενεργοποιείται από μια ατομική ή ομαδική επιθυμία να επιστρέψουν στην πατρίδα τους σε υψηλότερες ή χαμηλότερες συχνότητες της μορφής.

Ο όρος «Πατρίδα» χρησιμοποιήθηκε για να σημάνει τη συχνότητα στην οποία η συνείδησή μας έχει βαθμονομηθεί. Έτσι, ο Αρκτουριανός Διάδρομος είναι στην πραγματικότητα ένας βαθμονομημένος μηχανισμός που μετατοπίζει τη συχνότητα της συνείδησης όσων ανοίξουν και εισέλθουν στο διάδρομο.

Καθώς η Sandy συνέχισε να μορφοποιείται στη συνείδηση​​/συχνότητα της Mytria και εγώ μετατοπιζόμουν στη συνείδηση​​/συχνότητα του Mytre, αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε τα λόγια του Αρκτούριου: "Είστε επίσης μέσα μας."

Όπως ταξιδέψαμε μέσω του διαδρόμου εμείς, οι Sandy/Mytria και Jason/Mytre, είχαμε γίνει ένα Ον φωτός. Κάθε πρόσωπο, τόπος και πράγμα εντός του διαδρόμου είναι ΕΝΑ με κάθε άλλο πρόσωπο, τόπο και πράγμα. Είχα ακούσει για αυτή τη μορφή της συνείδησης ενότητας πριν, αλλά ποτέ δεν το κατάλαβα, όπως τώρα.

Ωστόσο, προκειμένου να συζητήσω αυτή την έννοια θα πρέπει να περιγράψω το πώς αυτή η εμπειρία με κάνει να νιώθω. Ρέοντας μέσα στο διάδρομο αισθάνεσαι σαν η ανεπιφύλακτη αγάπη να εισέρχεται σε κάθε κύτταρο αυτού που εγώ κάποτε θεωρούσα σαν μια μορφή. Η συνεχώς μεταμορφούμενη συλλογική μορφή μου έχει τόσες πτυχές του ΕΑΥΤΟΥ μου, που η συνεχώς μεταβαλλόμενη συνείδησή μου μπορεί να δεχθεί.

Εγώ/εμείς δεν μπορούμε πλέον να κάνουμε διάκριση μεταξύ του ποιοι ήμασταν, ποιοι είμαστε γίνονται ή που θα γίνουν. Αυτές οι έννοιες είναι παγιδευμένες στη ψευδαίσθηση του χρόνου και υπάρχουν μόνο στη σκέψη του πήλινου σκεύους που κάποτε θεωρούσα ως τον εαυτό μου.

Στη πραγματικότητα, ο εαυτός μου είναι ένας απαρχαιωμένος όρος που πρέπει να αντικατασταθεί από τον εαυτό μας, ή τον εαυτό που είναι η τρέχουσα έκφραση της δικής μου/δικής μας άπειρης συνείδησής ​​μας. Νιώθω τα απομεινάρια της 3Δ σκέψης μου ασφυκτικά σε σύγχυση, έτσι στέλνω ανεπιφύλακτη αγάπη και κατανόηση για αυτές τις συχνότητες του εαυτού μου που δεν θα είναι ποτέ ο ίδιος.

Αισθάνομαι επίσης την Gaia βρέφος που κοιμάται μέσα μας. Η Mytria και εγώ αναρωτιόμαστε σε ποιο σημείο της μετατροπής θα βρούμε την ανελισσόμενη Γη όταν θα βγούμε από το διάδρομο.

Η Sandy/Mytria μιλάει:

Νιώθω βαθιά τη γέννηση μέσα μου που ρέει από και προς την Γαία βρέφος. Ωστόσο, από τότε που εισήλθαμε στον διάδρομο, αντιλαμβάνομαι ότι η Γαία που κρατάμε μεταξύ μας δεν είναι πλέον ένα βρέφος. Στην πραγματικότητα, δεν έχει πλέον μορφή. Αντ 'αυτού, η Γαία έχει γίνει καθαρή συνείδηση ​​που είναι ζωντανή και αντηχεί σε κάθε σκέψη και συναίσθημα μας.

Ήταν η Γη τόσο ευαίσθητη σε κάθε μας σκέψη και συναίσθημα όταν ζούσαμε εκεί; Εάν ναι, πώς θα μπορούσε η Γαία να έχει ανεχθεί το φόβο και την αρνητικότητα που γεμίζουν το φυσικό κόσμο μας; Δεν είναι να απορεί κανείς ότι ο πλανήτης πρέπει να ξεκινήσει και πάλι ως ένα μικρό βρέφος.

Οι Jason/Mytre και εγώ θα είμαστε επίσης βρέφη; Θα φτάσουμε σε ό, τι είναι ο προορισμός μας ως νέοι σπόροι χωρίς την επιβάρυνση των παρελθοντικών πραγματικοτήτων μας; Ή, θα φτάσουμε στον άγνωστο προορισμό μας, με την πλήρη μνήμη όλων όσων έχουμε βιώσει;

Καθώς κοιτάζω μέσα θεωρώ ότι δεν έχω καμία προσκόλληση σε οποιαδήποτε κατάσταση. Στην πραγματικότητα, δεν έχω καμία προσκόλληση σε οτιδήποτε άλλο εκτός από την αίσθηση της ανεπιφύλακτης αγάπης. Στην πραγματικότητα μου ως Sandy έζησα μόνο ανεπιφύλακτη αγάπη με τον Jason και στους ανώτερους κόσμους. Ευτυχώς, στην πραγματικότητα μου ως Mytria βιώνω πολύ περισσότερη ανεπιφύλακτη αγάπη, αλλά όχι στη Γη.

«Γιατί είναι η ανεπιφύλακτη αγάπη τόσο ξένη;" η συνείδηση ​​της Γαίας ρωτάει μέσα στην καρδιά μου. Η μόνη απάντηση μου είναι μια λάμψη της θλίψης. Δεν μπορώ να απαντήσω στο ερώτημα αυτό, καθώς μόνο μέσα σε αυτό το ΤΩΡΑ έχω μάθει να τη ζητάω. Σε όλη μου τη ζωή στη Γη, ο πλανήτης ήταν ένα πράγμα. Η Γη ήταν χώμα, το φως του ήλιου, του ουρανός και νερό. Εμείς δεν σκεφτόμασταν αυτά τα «πράγματα» ως ζωντανά. Ήταν το φόντο που περιέβαλλε τη κούφια ζωή μας.

Τώρα, όπως επιπλέουμε, ρέοντας μέσω μιας πραγματικότητας ομίχλης, στροβιλίζοντα σύννεφα και γυαλιστερό φως τελικά συνειδητοποιήσαμε ότι ο 3Δ κόσμος μας δεν ήταν απλά το φόντο μας. Τώρα ξέρω ότι δημιουργήσαμε τον 3Δ κόσμο μας με κάθε σκέψη και συναίσθημα μας.

Με αυτή τη γνώση, η δίνη αρχίζει να επιβραδύνει. Η ομίχλη αρχίζει να καθαρίζει και να ακτινοβολούν ακτίνες του φωτός μέσα από τα σύννεφα. Έχουμε φτάσει; Κοιτάζω κάτω και βλέπω ότι η συνείδηση ​​της Γαίας έχει λάβει τη μορφή ενός μικρού παιδιού που επιθυμεί να περπατήσει. Ο Mytre και εγώ ψάχνουμε για κάποιο είδος της επιφάνειας επί της οποίας μπορούμε να προσγειωθούμε.

Με την πρόθεσή μας να προσγειωθούμε τα σύννεφα χωρίζονται περαιτέρω και από την ομίχλη φαίνεται να υπάρχει μια επιφάνεια. "Μπορούμε να προσγειωθούμε εδώ;" Ρωτώ τον Mytre. Ο Mytre γελά και λέει, "Έχετε κοιτάξει τον εαυτό σας πρόσφατα;"

Κοιτάζω τον εαυτό μου, και προς μεγάλη μου έκπληξη, συνειδητοποίησα ότι έχω τόσο αναμειχθεί μέσα στο σκηνικό (το φόντο) που δεν έχω εξετάσει αν είμαι ή όχι φορώντας μια μορφή. Στην πραγματικότητα, δεν έχω λογαριάσει ότι εμείς, η Γαία ως μικρό παιδί και εγώ, δεν φορούσαμε καμία μορφή.

"Αλλά πώς μπορώ να σκέφτομαι, αισθάνομαι και αντιλαμβάνομαι αυτή την πραγματικότητα χωρίς μια μορφή;" ρωτώ τον Mytre.

"Σκέφτεσαι σαν Sandy ή σκέφτεσαι σαν Mytria;», απάντησε.

Φυσικά αυτή είναι η απάντηση. Όπως Mytria είχα πολλές εμπειρίες της καθαρής συνείδησης. Απλά δεν έχω ενημερωμένα αρχεία μνήμης μου για να συμπεριλάβουν την  υψηλότερη έκφραση μου.

"Έχεις δίκιο», λέω στον Mytre. «Θυμάμαι τώρα, όταν επέπλεα ως καθαρή συνείδηση ​​με τον Αρκτούριο. Θυμάμαι επίσης όταν επισκεφθήκαμε έναν άμορφο κόσμο. Ναι, φαίνεται σαν αυτός. "

Εκείνη τη στιγμή, το μωρό Γαία διαφεύγει από μας και αμέσως τυλίχθηκε στην ομίχλη. Ο Mytre και εγώ επειγόντως ψάξαμε γι 'αυτήν, αλλά είχε τόσο ανακατευτεί μέσα στο διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο που δεν μπορούσαμε να τη βρούμε.

"Πού μπορεί να είναι;" Ο Mytre και εγώ αναρωτηθήκαμε. «Πώς θα μπορούσαμε να είχαμε χάσει τα ίχνη της; Θα έπρεπε να τη προστατεύουμε και να αναλάβουμε τη φροντίδα της, αλλά τώρα δεν μπορούσαμε καν να τη βρούμε. "

"Αυτή είναι παντού," αντήχησε η αίσθηση του Αρκτούριου μέσα στον πυρήνα μας.

Ναι, ο Mytre και εγώ ταυτόχρονα σκεφτήκαμε. Για να τη βρούμε πρέπει να πάμε στον πυρήνα του πλανήτη.

"Όμως, δεν μπορούμε να βρούμε ακόμη ούτε την επιφάνεια αυτού του κόσμου. Πώς μπορούμε να βρούμε τον πυρήνα;" Ο Mytre και εγώ ζητήσαμε ως ένα άτομο.


"Πηγαίνετε στον πυρήνα του εαυτού σας," Ακούσαμε μέσα στην άμορφη συνείδησή μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου