Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2013

Checking IN





Πλειάδεια προοπτίκή στην Ανέλιξη, Βιβλία Ένα και Δύο διαθέσιμα ως ebooks (στα Αγγλικά) σε:


Checking IN

Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες,


Πολλές άλλες εκφράσεις του ΕΑΥΤΟΥ μου έχουν μιλήσει μέσω του εαυτού μου ως Sue Lie. Ωστόσο, πρόσφατα, έχω αισθανθεί την ανάγκη να μιλήσω μέσα από εμένα, την ανθρώπινη πλευρά μου, που έγραψα για την απελευθέρωση. Θα ονομάζω αυτά τα μηνύματα "check-in"(παραδίδοντας αποσκευές κατά την επιβίβαση), επειδή ο καλύτερος τρόπος για μένα να κάνω check-in με τον εαυτό μου είναι να γράψω και να μοιραστώ. Επίσης, νιώθω την ανάγκη να μοιραστώ την εμπειρία μου γιατί ξέρω ότι πολλοί από εσάς έχουν παρόμοιες εμπειρίες και μπορεί να θέλετε να τις μοιραστείτε στο τμήμα σχολίων.

Είναι σημαντικό ότι εμείς "βγάζουμε", τον αληθινό εαυτό μας, τουλάχιστον με τους ανθρώπους που μπορούν να το δεχθούνε. Έχω διαπιστώσει ότι ο εσώτερος ΕΑΥΤΟΣ μου μου επιτρέπει να ξέρω αν κάποιος είναι ένα πρόσωπο που μπορεί να χειριστεί αυτές τις πληροφορίες. Είμαι τόσο χαρούμενη που ακολούθησα τις συμβουλές του Αρκτούριου εδώ και πολύ καιρό για να ξεκινήσω μια ιστοσελίδα. Λόγω του ότι μπορώ να ακούω τους ανθρώπους από όλο τον κόσμο, ενώ δεν ακούω τους ανθρώπους στην περιοχή μου.

Μπορείτε να σκεφτείτε ότι «η παραλία της πόλης California" θα είναι ένα μέρος όπου μπορούμε πλήρως "να βγάλουμε τον εαυτό μας". Ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν μάθει να το κρατούν για τον εαυτό τους ειδάλλως θα επικριθούν. Έτσι, θα ήθελα να προσφέρω αυτό το ασφαλές μέρος για τους άλλους και τον εαυτό μου, για να μιλήσουμε για το πώς το ανώτερο φως καθαρίζει, και βελτιώνει τη ζωή μας.


Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι αυτός ο Οκτώβριος υπήρξε, πολύ ενδιαφέρον! Τόσο πολύ συνέβαινε και τόσο γρήγορα που δεν μπορούσα ακόμη και να σταματήσω να το επεξεργάζομαι μέχρι τώρα στις 4 Νοεμβρίου. Προσωπικά, έχω έρθει πολύ κοντά και έκανα  προσωπικές συναντήσεις με πάρα πολλές εκφράσεις μου, πως θα έπρεπε να τις αποκαλέσω; Θα πρέπει να τις λέω πληγωμένο εγωισμό μου, σκοτεινή πλευρά μου ή χαμηλότερη συνείδησή μου;

Νομίζω ότι ο καλύτερος και λιγότερο αυτο-επικριτικό τρόπος για να τον ονομάσω είναι "3Δ μηχανισμοί αντιμετώπισης μου." Αυτές οι μηχανισμοί αντιμετώπισης, της ανυπομονησίας, υπερβολικών ωρών εργασίας, ανησυχίας και ανάγκη απόκρυψης προήλθαν κυρίως από την εκπαίδευση ότι αν ήθελα κάτι θα έπρεπε να δουλέψουμε σκληρά και πολύ για να το αποκτήσουμε.

Για ένα πράγμα, ήταν μια αλήθεια για ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου, ειδικά επειδή είμαι γυναίκα που γεννήθηκε το 1946. Οι γυναίκες ήταν η δύναμη πίσω από το σύζυγό της, το αφεντικό, την οικογένεια, τον άνδρα κλπ. Έτσι, έπρεπε να δουλέψουμε πιο σκληρά και να κάνουμε περισσότερα. Ωστόσο, τώρα, με τις ενέργειες που είναι σε αυτήν την ένταση και αυτή τη ταχύτητα, το να εργάζεται κάποιος σκληρότερα είναι όπως το τρέξιμο σε βαθιά λάσπη. Πριν, η επιτυχία μας βασιζόταν σε αυτό που κάναμε περισσότερο από αυτό που ήμασταν. Επίσης, θα έπρεπε να βάλουμε τη πραγματικότητά μας σε ύπαρξη με τη δύναμη της θέλησης μας και με μεγάλη προσπάθεια.

ΤΩΡΑ, η πραγματικότητα μας δεν μπορεί πλέον να αναγκαστεί με οποιοδήποτε τρόπο. Για το ότι, η διαδικασία της μετατροπής μας είναι τόσο πολύ κουραστική που δεν μπορούμε πλέον να αναγκάσουμε τον εαυτό μας να κάνει ή να αισθανθεί τίποτα. Αν και όταν προσπαθούμε να το κάνουμε, είμαστε συγκλονισμένοι από την έντονη εξάντληση, ζάλη, απώλεια βραχυπρόθεσμης μνήμης, αναβόσβημα του χρόνου, και αισθανόμενοι τις απαιτήσεις του μετατρεπόμενου σώματος μας.

Δεν μπορούμε πλέον να παραλείψoυμε να κοιμόμαστε, να τρώμε ελάχιστα ή να μην έχουμε χρόνο για άσκηση, εξάσκηση, διαλογισμό ή να είμαστε δημιουργικοί. Στην πραγματικότητα, ο χρόνος έχει αποκαλυπτεί ως μια ψευδαίσθηση. Αν κάνουμε μια 3Δ προσπάθεια που δεν θέλουμε να κάνουμε, γινόμαστε εντελώς εξαντλημένοι, συγχισμένοι, ανυπόμονοι ακόμα και θυμωμένοι.

Μπορώ να αισθανθώ πραγματικά τον αριστερό μου εγκέφαλο πληγωμένο από τη προσπάθεια της σκέψης σε έναν εντελώς 3Δ τρόπο. Από την άλλη πλευρά, όταν κάνω κάτι που μου αρέσει, το γράψιμο, την τέχνη, τη μουσική, τη γιόγκα μπορώ να αισθανθώ την κίνηση του πυρήνα μου. Αυτή η κίνηση με κάνει να αισθάνομαι καλά, όπως ο φρέσκος ​​αέρας μέσα μου. Ωστόσο, όταν δεν έχω "χρόνο" για να κάνω αυτά τα πράγματα, νιώθω νευρική, ανήσυχη, με θυμό ή κατάθλιψη.

Ο χρόνος είναι τώρα εντελώς σχετικός. Όταν το πολυδιάστατο μυαλό μου λειτουργεί, ο χρόνος είναι σαν ένα πουλί που πετάει σε ένα πανόραμα με μυριάδες πιθανές πραγματικότητες. Μπορώ να κρατήσω πολλές σκέψεις ταυτόχρονα, και όλα συμπλέκονται μεταξύ τους. Ωστόσο, όταν ασχολούμαι με μονότονες 3Δ ευθύνες, ο χρόνος είναι σαν μια μπάλα και αλυσίδα που σέρνεται πίσω μου και κάνει ό, τι φαίνεται πιο δύσκολο.

Επίσης, γράφοντας για τον Mytre και Mytria, την Sandy και τον Jason, τον Arcturian και τώρα τον Mytrian, βρίσκομαι έχοντας περισσότερες εμπειρίες από διάφορες εκδοχές του εαυτού μου. Υπάρχει μια ομάδα που ζει μέσα μου, και κάθε μέλος αυτής της ομάδας αποτελεί μια διαφορετική συχνότητα του εαυτού μου. Ωστόσο, τη στιγμή που χάνομαι στο εγώ, στον 3Δ τρόπο σκέψης και στους μυριάδες μηχανισμούς αντιμετώπισης μου για την φυσική ζωή, η Sue Lie είναι ο μόνος επιζών.

Και κοίτα, μπορεί αυτή να «εργαστεί σκληρά». Και τι θαυμάσια μάρτυρας που μπορεί να είναι που εργάζεται τόσοοοοοοο σκληρά. Στη συνέχεια, το θύμα αρχίζει και αυτή/εγώ λυπάμαι για τον εαυτό μου. Φυσικά η κόπωση, θλίψη, σύγχυση και η κατάθλιψη μπουκάρουν μετά στη συνέχεια. Έκαναν πολλές εισόδους αυτό το μήνα, αλλά αντιμετωπίστηκαν με κάποιους πραγματικά καταπληκτικούς διαλογισμούς, δημιουργικές ιδέες, υπέροχες στιγμές κλπ. κλπ.

Ναι, η ανέλιξη είναι μια βόλτα με τρενάκι του λούνα παρκ. Ανεβαίνουμε προς τον ήλιο, ζεσταίνονται τα φτερά μας, τότε πέφτουμε κάτω στη γη και συντριβόμαστε. Είμαστε το Πουλί Φοίνικας ατομικά και συλλογικά. Σε περίπτωση που ο όρος είναι νέος σε σας, υπάρχει ένα πουλί Φοίνικας για κάθε εποχή. Αυτή η μεγαλοπρεπής έκφραση του εαυτού μας πετά ψηλά και επιβλέπει τη ζωή μας από μια υψηλότερη προοπτική.

Στη συνέχεια, καθώς η εποχή φτάνει στο τέλος της, αυτό το πουλί φοίνικας οφείλει να παραδώσει τον εαυτό του στην Μεγάλη Μητέρα, έτσι ώστε κάποιος άλλος να μπορεί να είναι ο εποπτικός φορέας της ζωής. Είναι σε αυτό το σημείο που ο Φοίνικας βουτάει κάτω στη Γη και συντρίβεται στη Γαία σε μια φλόγα φωτός. Για μια στιγμή, υπάρχουν μόνο στάχτες αυτού που τελείωσε.

Στη συνέχεια, σιγά-σιγά και προσεκτικά, το μικρό μας ράμφος υψώνεται μέσα από τις στάχτες για να ξεκινήσει το μακρύ, με προκλήσεις ταξίδι της επαναγέννησης. Αυτό είναι όπου είμαστε τώρα. Η φωτιά είναι πάνω. Πολλές από τις στάχτες έχουν χαθεί από τους ανέμους της αλλαγής, και βγαίνουμε έξω μέσα από τις υπόλοιπες στάχτες αυτού που τώρα τελειώνει για να βρούμε αυτό που αρχίζει.

Ωστόσο, αυτός ο κύκλος είναι πολύ ιδιαίτερος γιατί αυτό που τελειώνει είναι ο χρόνος και αυτό που αρχίζει είναι το ΤΩΡΑ. Αναδύομαστε σε έναν κόσμο όπου τα πάντα που ήταν γνωστά ως πραγματικά εκτείθενται ως μια ψευδαίσθηση. Επίσης, όλα όσα γνωρίζαμε ως αδύνατα αποκαλύπτονται ως Αλήθεια. Δεν είμαστε πλέον αυτοί εκεί που είμασταν για μυριάδες ενσαρκώσεις, αλλά δεν είμαστε ακόμη και αυτοί που γινόμαστε.

Αν αυτό δεν είναι αρκετό, με το κλείσιμο του χρόνου ανακαλύπτουμε ότι είμασταν ήδη πάντα αυτό που γινόμαστε. Τότε γιατί δυσκολευόμαστε τόσο με την μετάβαση μας; Αν αρνηθούμε τη δυσκολία μας, αρνούμαστε την εσωτερική μας αλήθεια. Ωστόσο, μπορούμε να δεχτούμε την εσωτερική σύγκρουση μέσα μας χωρίς να κρίνουμε τον εαυτό μας; Μπορούμε να δεχθούμε την μετάβαση μας, χωρίς να κρίνουμε τους άλλους;

Μία από τις κύριες ανησυχίες όντας Φοίνικες είναι ότι πρέπει πρώτα απ' όλα να απαντήσουμε στην εσωτερική κλήση μας. Επειδή αντιλαμβανόμαστε τη πραγματικότητα από μια υψηλότερη προοπτική μπορούμε να δούμε πώς η μήτρα ξεδιαλύνεται, ενώ το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού εξακολουθεί να είναι βαθειά ριζωμένο στη 3Δ ψευδαίσθηση. Έτσι, θα πρέπει να «πάμε εκεί όπου κανείς δεν έχει πάει πριν», μόνο με τον εσωτερικό ΕΑΥΤΟ μας και λίγους έμπιστους συντρόφους να μας βοηθήσουν.

Οι Arcturians μου λένε ότι εμείς, οι αφυπνιζόμενοι από τους ανθρώπους, είμαστε αυτοί που ανοίγουμε τη πύλη. Έχουμε ανοίξει τις πύλες μας, χρησιμοποιώντας τα φυσικά μας σώματα, σαν μετασχηματιστές υποβιβασμού. Έτσι, τώρα δεχόμαστε τις υψηλότερες συχνότητες του φωτός μέσα από την επίφυση μας, και τις τραβάμε προς τα κάτω μέσα από τα τσάκρα μας. Σε κάθε τσάκρα θα μετατρέψουμε το σώμα μας μέσα από κάθε πλέγμα νεύρων, ενδοκρινών αδένων και κύρια όργανα θα μοιραστούμε μία γειωμένη έκδοση αυτού του φωτός με τη Γαία.

Έτσι, όπως εμείς "συντριβόμαστε" μέσα στην Μητέρα, θα παραδώσουμε το καβούκι μας για να μετουσιωθούμε από κάποιες ή όλες τις ενέργειες που η Γαία συλλέγει στο πυρήνα της από όλες τις άλλες ανοιχτές πύλες. Μόλις συνειδητοποιήσουμε ότι ΔΕΝ έχουμε πρόβλημα και ότι είμαστε πύλες στο ΤΩΡΑ, μπορούμε να χαλαρώσουμε καλύτερα στη διαδικασία μας. Στη συνέχεια, μπορούμε να χαλαρώσουμε στην συνεχώς αυξανόμενη γνώση μέσα στο πυρήνα μας.

Τώρα που έχω μοιραστεί τις προκλήσεις, θα ήθελα να μοιραστώ, επίσης, ότι υπάρχει ένας νέος εαυτός μου, μια υψηλότερη απήχηση, μια εσωτερική γλυκύτητα που έρχεται όταν χαλαρώνω αρκετά για να παραδοθώ στο ΤΩΡΑ. Είναι εύκολο για μας να διαμαρτυρόμαστε για αυτό που ολοκληρώνεται, αλλά χρειάζεται ένα ειδικό θάρρος για να μοιραστούμε αυτό που αναπτύσσεται.


Ευλογίες σε όλους μας,


Sue Lie

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου