Τετάρτη, 1 Ιανουαρίου 2014

Η Ημέρα των Ευχαριστιών









Ο Χρόνος της Αναμονής


Ο χρόνος της αναμονής τελείωσε σχεδόν.
Το ήξερα αυτό.

Μπορούσα να το αισθανθώ στην ψυχή μου.
Τι άλλο στρώμα κρυμμένο μέσα μου
είχε σταματήσει πλήρως τη συνειδητή εμπειρία
του Πολυδιάστατου ΕΑΥΤΟΥ μου;

Γύρισα γύρω μέσα στο μυαλό μου
και άνοιξα την καρδιά μου.
Ηρέμησα το φυσικό σώμα μου
και επέτρεψα στη συνείδησή μου
να αυξηθεί πάνω από τις έγνοιες της εγκόσμιας ζωής μου:

πάνω από την επιβίωση,
παραπάνω από το επίτευγμα,
πάνω από την επιτυχία,
και στη γνώση ...

Παλιές γνωστές αναμνήσεις
γαργάλησαν το αφυπνισμένο μυαλό μου
και χάιδεψαν τη καρδιά μου σαν το άγγιγμα ενός αγγέλου.
Φίλοι και σύντροφοι που είχα γνωρίσει
πολύ πριν από την πρώτη μου είσοδο σε σώμα
ήρθαν μπρός μου για να με χαιρετήσουν.

Το Θείο Συμπλήρωμα μου
εισήλθε στη μορφή μου.
Ήμουν ενωμένη και πάλι.
Αυτή-Αυτός –Εγώ ήταν πλήρης.
Οι αναμνήσεις μου, στη συνέχεια, ανέβηκαν άλλη μία οκτάβα
όπως αγκάλιασα όλο και περισσότερα
τμήματα της ψυχής μου.

«Είμαι σπίτι,"
Άκουσα μια φωνή σαν ψίθυρο.
Αλλά περιμένετε, Δεν υπάρχουν φωνές
σε αυτό το βασίλειο της
τηλεπάθειας, εμπάθειας και όλης της γνώσης.

Αυτή η σκέψη έκανε τη καρδιά μου να χτυπά δυνατά,
και ένιωσα το σώμα μου να κάθεται βαρύ στη καρέκλα μου
και τα χέρια μου να σφίγγονται σε γροθιές.
Ένιωσα τα πόδια μου
να πιέζουν το χαλί κάτω από μένα
σαν για να το απομακρύνουν.

Τα μάτια μου άνοιξαν για να δουν το φυσικό δωμάτιο,
όπως άκουσα το θόρυβο της κίνησης έξω από το παράθυρό μου.
"Όχι!" Φώναξα κλαίγοντας.
«Δεν θέλω να είμαι εδώ. Θέλω να είμαι εκεί. "

Ακριβώς όπως η πόρτα στην καρδιά μου άρχισε να κλείνει
και τα δάκρυα άρχισαν να σχηματίζονται στις γωνίες των ματιών μου,
μια αχτίδα φωτός μπήκε στο δωμάτιο.

Όπως το τμήμα του φτερού μιας πεταλούδας
η αχτίδα φτερούγισε μέσα στην καρδιά μου
και σταμάτησε το κλείσιμο της πόρτας.

Αυτό πέταξε στο μυαλό μου σαν ένα φτερό σε ένα ανοδικό ρεύμα.
Τα δάκρυα του φόβου έγιναν δάκρυα χαράς.
Τα σφιγμένα χέρια μου χαλάρωσαν και άνοιξα τις παλάμες προς τα πάνω.
Τα πόδια μου χαλάρωσαν πάνω στο χαλί,
και ένιωσα την άνεση της στήριξης του.

Ηρέμησα τον εαυτό μου για να θυμηθεί
το κόσμο που πίστευα ότι μόλις είχε φύγει.
Ένιωσα αυτό το κόσμο, αυτή τη πραγματικότητα μέσα στη καρδιά μου,
μέσα στο μυαλό μου.

Έφερα αυτό το συναίσθημα σε όλη τη διαδρομή
στις άκρες των πλέον χαλαρών χεριών μου,
στα δάχτυλα των ποδιών μου, κάτω από το χαλί
και στη γη κάτω από αυτό.

Τα φτερά της πεταλούδας άλλαξαν
στα φτερά ενός αετού και
τυλίχτηκαν γύρω από το σώμα μου σαν ένα σύννεφο φωτός.

"Το σπίτι είναι μια κατάσταση της συνείδησης"
μου θύμισαν οι φίλοι μου από μέσα.
"Έχεις ταξιδέψει κάτω μέσα στη μήτρα
της Μητέρας Γης για να δημιουργήσει μια νέα ζωή, όχι μόνο για σας,
όχι μόνο για τον πλανήτη, αλλά και για το Φως.

"Ξυπνήστε τώρα και βρείτε όλους μας
οι οποίοι έχουν λάβει επίσης γήινη μορφή.
Εμείς, επίσης, αφυπνίζουμε τις αναμνήσεις μας και ακούμε την κλήση.

"Όπως και η Ωραία Κοιμωμένη, ξύπνησε από το φιλί της αγάπης,
είμαστε όλοι αναδεικνύοντας την υπόσχεσή μας.
Τώρα μπορούμε να γνωρίζουμε, τώρα μπορούμε να εμπιστευθούμε
τον ΕΑΥΤΟ μας. "

Μέσα σε εκείνη τη στιγμή,
  μπορούσα να θυμάμαι τον ΕΑΥΤΟ μου
και αυτό που είχα υποσχεθεί να κάνω
πολύ παλιά, πολύ πριν γεννηθώ εγώ.

Παραδόθηκα στην υπόσχεση που
Είχα εθελοντικά πάρει.

Τώρα απλά έπρεπε να ΕΙΜΑΙ.





Δίνοντας Ευχαριστίες για το ΤΩΡΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου